Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een niet al te gek systeem bouwen om wat meer simulatie games te spelen, denk hierbij vooral aan games als Planet Coaster 2, Planet Zoo en ook af en toe wat minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro, de rand apparatuur en Windows licentie hoeven hierin niet mee genomen te worden. Budget is dus volledig voor de componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog helemaal niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste zou ik een mini ITX systeem willen i.v.m. het formaat. Ik had de BBG al gevonden maar valt helaas buiten budget.
Ga je overklokken?
Hier heb ik geen verstand van dus blijf ik lekker vandaan.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Schiet me niet te hart af op mijn build want het is voor mij de eerste keer dat ik een pc samen stel
Mochten jullie zeggen mijn budget en mini ITX gaan echt niet samen mag de build ook groter, maar het liefts wil ik een zo compact mogelijk systeem. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik wil een niet al te gek systeem bouwen om wat meer simulatie games te spelen, denk hierbij vooral aan games als Planet Coaster 2, Planet Zoo en ook af en toe wat minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget ligt rond de 1000 euro, de rand apparatuur en Windows licentie hoeven hierin niet mee genomen te worden. Budget is dus volledig voor de componenten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog helemaal niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan. Dit lijkt me een mooi startpunt voor onze discussie..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste zou ik een mini ITX systeem willen i.v.m. het formaat. Ik had de BBG al gevonden maar valt helaas buiten budget.
Ga je overklokken?
Hier heb ik geen verstand van dus blijf ik lekker vandaan.
Wat verwacht je van ons?
Het belangrijkste is dat jullie eens naar mijn opzetje kijken en bijsturen waar het beter zou kunnen. Ik ken natuurlijk niet van alle onderdelen alle reviews, dus wellicht hebben jullie betere suggesties. Schiet me niet te hart af op mijn build want het is voor mij de eerste keer dat ik een pc samen stel
Mochten jullie zeggen mijn budget en mini ITX gaan echt niet samen mag de build ook groter, maar het liefts wil ik een zo compact mogelijk systeem. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600 Boxed | € 86,90 | € 86,90 |
1 | Moederborden | ASRock A620I Lightning WiFi | € 140,30 | € 140,30 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 EVO OC Edition 8GB GDDR6 | € 316,67 | € 316,67 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Zwart | € 104,- | € 104,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 37,25 | € 37,25 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus SGX Gold 650 | € 122,99 | € 122,99 |
1 | Interne SSD's | WD Black SN770 1TB | € 70,25 | € 70,25 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 878,36 |