Ik heb het spel Train Simulator, maar nu wilt 'ie wel draaien op mijn geforce 2, maar als ik hem installeer op een andere computer met een TNT2 M64 dan gaat er iets fout. Het spel laadt dan wel in, maar als ik dan een trein wil besturen of ik wil een tutorial doen ofzo, dan kan ik wel in die menu's komen, maar bij het inladen zegt 'ie na het completeren van het inladen helemaal niks meer en loopt ie vast. Ik heb ook al geprobeerd de nieuwste Detonator drivers te installeren, maar dan doet ie het nog steeds niet. De specs zijn: Pentium 3 600 mHz, 128 mb RAM en een TNT2 M64 videokaart. Alvast bedankt.
Ik gebruik nu windows milennium. Op mijn andere GeForce gebuikte ik windows milennium en nu windows 2000, terwijl ie het daar goed op doet
vreemd... op mn 667 bak heb ik ME + TNT2 M64 maar dan de originele drivers die erbij zaten... stond allemaal op een Intel CD geloof dat ik in mn 667 een Intel mobo heb hangen..
op mijn 800 bak met nieuwste detonator en GF2 ultra doet hij hetniet... vaag!
edit: typotje
op mijn 800 bak met nieuwste detonator en GF2 ultra doet hij hetniet... vaag!
edit: typotje
Verwijderd
Bestaat er dan een pentium2 op 600mhzOp dinsdag 18 september 2001 09:57 schreef marnixvanlit het volgende:
De specs zijn: Pentium 2 600 mHz, 128 mb RAM en een TNT2 M64 videokaart.
Ik bedoel eigenlijk een pentium 3. Een typfoutje, sorry...
En SuperSucker, ik gebruik op mijn geforce bak de 12.41 detonator drivers en daar doet ie het wel. Anders moet je even de standaard drivers van je videokaart die erbij zaten toen je hem kocht even proberen.
En SuperSucker, ik gebruik op mijn geforce bak de 12.41 detonator drivers en daar doet ie het wel. Anders moet je even de standaard drivers van je videokaart die erbij zaten toen je hem kocht even proberen.
Bedankt voor de tip SuperSucker... Alles werkt nu perfect bij mij. Als je problemen hebt met je Geforce en de nieuwste detonators zou ik proberen om de originele drivers te installeren. Kan heel goed uitpakken (zoals bij mij
)
bwahahahahaha I RULE
grapje... lol... geen dank graag gedaan
Pagina: 1