Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk huis tuin en keuken surfen en mailen, maar ook wat python scripts draaien via PyCharm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 500 voor alle componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een compacte behuizing met USB-C aansluiting met een laag geluidsniveau.
Wat verwacht je van ons?
Met behulp van de BBG basis-pc met upgrades heb ik onderstaande configuratie gemaakt. Voor alleen surfen en mailen is de AMD Ryzen 7 5700G Tray met 32GB intern nogal overkill, maar dan heb ik er voorlopig geen omkijken naar.
De voorgestelde Antec AX20 vind ik nogal groot en heeft geen USB-C aansluiting. Via de pricewatch vond ik de Chieftec UNI BS-20B-OP. De maximale CPU koeler hoogte van deze behuizing is 143 mm, dus moest ik een ander processorkoeling zoeken. Via de pricewatch kom ik bij de Thermaltake Toughair 110.
Graag wil ik weten of deze componenten in de behuizing passen en of de gekozen koeling voldoende is.
Voornamelijk huis tuin en keuken surfen en mailen, maar ook wat python scripts draaien via PyCharm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de € 500 voor alle componenten.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een compacte behuizing met USB-C aansluiting met een laag geluidsniveau.
Wat verwacht je van ons?
Met behulp van de BBG basis-pc met upgrades heb ik onderstaande configuratie gemaakt. Voor alleen surfen en mailen is de AMD Ryzen 7 5700G Tray met 32GB intern nogal overkill, maar dan heb ik er voorlopig geen omkijken naar.
De voorgestelde Antec AX20 vind ik nogal groot en heeft geen USB-C aansluiting. Via de pricewatch vond ik de Chieftec UNI BS-20B-OP. De maximale CPU koeler hoogte van deze behuizing is 143 mm, dus moest ik een ander processorkoeling zoeken. Via de pricewatch kom ik bij de Thermaltake Toughair 110.
Graag wil ik weten of deze componenten in de behuizing passen en of de gekozen koeling voldoende is.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700G Tray | € 126,99 | € 126,99 |
1 | Moederborden | MSI B550M PRO-VDH WIFI | € 102,57 | € 102,57 |
1 | Behuizingen | Chieftec UNI BS-20B-OP | € 66,20 | € 66,20 |
1 | Processorkoeling | Thermaltake Toughair 110 | € 39,99 | € 39,99 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 73,90 | € 73,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 54,07 | € 54,07 |
1 | Interne SSD's | Kingston NV3 M.2 2280 (retail) 1TB | € 53,64 | € 53,64 |
Totaal | € 517,36 |