NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Je bedoeld van die rubbere ringetjes
Nee die heb ik wel. Maar wat ik zoek zijn die rubber die je i.p.v. een schroef kan nemen. Die maak je vast in je kast en dan druk je de fan erop. Zo hen je geen contact meer tussen je koeler en je kast.
ik snap precies wat je bedoeld ik ben ook opzoek naar zoiets , kijk even bij de elektro boerOp dinsdag 18 september 2001 09:57 schreef Roman het volgende:
Nee die heb ik wel. Maar wat ik zoek zijn die rubber die je i.p.v. een schroef kan nemen. Die maak je vast in je kast en dan druk je de fan erop. Zo hen je geen contact meer tussen je koeler en je kast.
de mijne had niks
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ze staan onderaan de pagina, heb gisteren meteen 2 setjes besteld. Lijkt me een ideaal systeem, ik hoop alleen dat het rubber van een beetje goede kwaliteit is en dat de fan te verwijderen is zonder dat je dan meteen de rubbers kapot trekt.
Rob
http://www.pcsilent.de/de/produkte/luefter.asp
oops, link vergeten
Rob
http://www.pcsilent.de/de/produkte/luefter.asp
oops, link vergeten
Onderaan welke pagina??? Heb er een stuk of 12 sets nodig.
... 
Okee gezien... !!!
Ehh.. is er ook een nederlands bedrijf die die dingen heeft, of moet ik ze echt uit duistland laten komen. Dure verzendkosten.
Hier nog een foto:
Okee gezien... !!!
Ehh.. is er ook een nederlands bedrijf die die dingen heeft, of moet ik ze echt uit duistland laten komen. Dure verzendkosten.
Hier nog een foto:
Ik heb er hier nog een paar liggen. (7) wou ze eerst gebruiken voor mijn eigen fans maar ik ben er 1tje kwijt geraakt. Je mag ze zo hebben.
Verwijderd
Werkt dat nu goed die rubbertjes?
Waar ik eens mee bezig ben geweest is gewone kit gebruiken. Dat tussen je fan en je kast en je hebt een luchtdichte, redelijk soepele verbinding. Voor de zekerheid heb ik toen wel de fan nog met twee tierapjes losjes vastgezet. Je wilt tenslotte niet dat je fan bij een eventueel loslaten meteen door je hele kast gaat rotzooien.
Waar ik eens mee bezig ben geweest is gewone kit gebruiken. Dat tussen je fan en je kast en je hebt een luchtdichte, redelijk soepele verbinding. Voor de zekerheid heb ik toen wel de fan nog met twee tierapjes losjes vastgezet. Je wilt tenslotte niet dat je fan bij een eventueel loslaten meteen door je hele kast gaat rotzooien.
Ik doe er wel nog wat isolatie tussen, van die tocht strips die je bij de gamma koopt.
Pagina: 1