Best Buy guide school laptops

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Insectiside
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-09 19:42
Hey allen,
Niet geheel zeker dit de correcte plaats is om het te vragen, corrigeer me gerust als het hier niet de plaats is. Mijn vraagje is of Tweakers gewoonlijk geen Best Buy laptop gids voor school presenteert eind augustus, of vergis ik me zo? :?

Dankjewel alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:29
Beetje tweakert koop een tweedehands toplaptop van 1 a 2 jaar oud zodat zijn kind MINSTENS 4 jaar vooruit kan.
Ik heb voor mijn buurmeisje een hele mooie kunnen kopen voor een redelijk bedrag (550). Voor dat bedrag kon ze bij campusshop een plastic HP kopen met een processor die nu al moeite heeft met net wat meer dan office.... waardeloos scherm met dito resolutie en ga maar door.
Voordeel van toppers is dat de behuizing buiten licht ook nog eens zeer sterk zijn.

Buiten dat, een Aankoopadvies lijkt me een goed idee, al moet je dan wel in het achterhoofd houden dat iemand die rechten gaat doen wat andere eisen stelt als de student die ICT of multimedia gaat doen. Overigens voor die laatste is het helemaal belangrijk een topper te kopen...

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Zoek een laptop die voldoet aan de eisen die de school en je zelf stelt. Het begin is de eisen op een rijtje te krijgen. De aanwezigheid van 230V op school is bijvoorbeeld belangrijk.

mrmrmr in "Gekozen laptop niet leverbaar, alternatief?"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Serpz0r
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 16:17
Sowieso dient de huidige BBG voor laptops geüpdatet te worden.

Als je niet tevreden bent met het antwoord, dan heb je misschien de vraag verkeerd gesteld.