Ik zoek een?
compacte telefoon voor mijn zoon (12).
Wat is je budget?
250 euro, liefst iets minder gezien hoe hij ermee omgaat
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te gamen en YouTube te kijken, oh hij moet ook soms bereikbaar zijn voor mij en mijn vrouw....
Wat heb je zelf al gevonden?
Moto edge 50 Neo, lekker compact maar eigenlijk net boven budget, zeker als ik kijk hoe mijn zoon ermee omgaat.
Moto edge 50 Fusion, prijs is beter maar weer net te groot
Welke vragen heb je hier nog over?
worden er nog compacte budget phones gemaakt?
In het algemeen, waarom zijn compacte telefoons enkel in de hogere klasse gemaakt?
Is Motorola nog te overwegen? Ik lees slechte ervaringen over hun update beleid?
Zijn de genoemde telefoons een beetje stevig?
Vast dank voor jullie ideeën/input!
Ps. Mijn telefoon Samsung S serie is wel compact, maar wordt pas over een jaar vervangen, zo lang houdt de telefoon van mijn zoon het niet uit
compacte telefoon voor mijn zoon (12).
Wat is je budget?
250 euro, liefst iets minder gezien hoe hij ermee omgaat
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te gamen en YouTube te kijken, oh hij moet ook soms bereikbaar zijn voor mij en mijn vrouw....
Wat heb je zelf al gevonden?
Moto edge 50 Neo, lekker compact maar eigenlijk net boven budget, zeker als ik kijk hoe mijn zoon ermee omgaat.
Moto edge 50 Fusion, prijs is beter maar weer net te groot
Welke vragen heb je hier nog over?
worden er nog compacte budget phones gemaakt?
In het algemeen, waarom zijn compacte telefoons enkel in de hogere klasse gemaakt?
Is Motorola nog te overwegen? Ik lees slechte ervaringen over hun update beleid?
Zijn de genoemde telefoons een beetje stevig?
Vast dank voor jullie ideeën/input!
Ps. Mijn telefoon Samsung S serie is wel compact, maar wordt pas over een jaar vervangen, zo lang houdt de telefoon van mijn zoon het niet uit