Ik heb een jaartje geleden een tweedehands Sony A5000 gekocht om leuke foto's van onze dochter te maken. In combinatie met de kitlens en 55-200 een goede deal, maar na aankoop viel deze toch erg tegen. Voornamelijk de trage autofocus én het niet makkelijk scherp krijgen van foto's resulteerde in een deceptie. Een TTArtisan AF 56mm F1.8 lens erbij gekocht, die maakt weliswaar mooie foto's maar vermoedde dat ik tegen de limiet van de A5000 aan liep. Ik weet dat deze lens niet bekend staat om zijn snelle AF.
Dus, A5000 verkocht maar de lenzenset gehouden. Ligt inmiddels alweer een tijdje in de kast en het begint weer te jeuken. Budget is vrij beperkt, maar de vrij simpele vraag. Zou een tweedehands A6400 voor zo'n 600 euro mij helpen? Of is het verkopen van het hele zutje (+/- 300 euro?) plus de 600 euro een betere optie en dan gaan voor iets anders?
Dus, A5000 verkocht maar de lenzenset gehouden. Ligt inmiddels alweer een tijdje in de kast en het begint weer te jeuken. Budget is vrij beperkt, maar de vrij simpele vraag. Zou een tweedehands A6400 voor zo'n 600 euro mij helpen? Of is het verkopen van het hele zutje (+/- 300 euro?) plus de 600 euro een betere optie en dan gaan voor iets anders?