Eerlijke vraagprijs HP laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 387 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoingToaster299
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 07-09 16:56
Hoi,

Ik wil graag mijn (straks) oude laptop verkopen omdat ik een nieuwe op het oog heb.
De oude laptop betreft deze: uitvoering: HP 15s-eq2324nd
Hij heeft altijd in een hoes gezeten, dus 0 deuken en praktisch 0 krasjes. Scherm enz is onbeschadigd.
Batterij is ook nog goed, ik heb hem ongeveer 3 jaar geleden aangeschaft voor €700.

Wat zou een eerlijke vraagprijs zijn om deze op V&A te zetten? Ik dacht zelf aan €350 omdat ik andere laptops met dezelfde CPU voor diezelfde prijs zie gaan.

Alvast bedankt voor jullie reacties! :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:40
Waardebepaling is niet helemaal bedoeling.
Voor rest; zit er nog garantie op? Hoeveel % van originele batterij heb je nog? Dit soort dingen wil je liefst exact (92% van origineel, nog 17 maanden garantie etc).

Je kan hem er altijd op zetten, dan zie je vanzelf of er reactie op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoingToaster299
Ik weet dat die het koopadvies gedeelte is, maar ik kon zo even geen betere plek vinden om dit te vragen. :)
De laptop heeft helaas geen garantie meer, maar heeft nog wel 90% batterij (37 van de 41Wh) en gaat rond de 5 uur mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:28

Thomg

Aww yiss

350 euro is wat optimistisch gezien de vooruitgangen in laptops de laatste tijd, maar het is een goed beginpunt. Zet het op V&A en kijk wat men bied, dan zie je vanzelf wel wat het "echt" waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoingToaster299
Ik heb de advertentie geplaatst, dank jullie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
GoingToaster299 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 13:14:
Ik weet dat die het koopadvies gedeelte is, maar ik kon zo even geen betere plek vinden om dit te vragen. :)
De laptop heeft helaas geen garantie meer, maar heeft nog wel 90% batterij (37 van de 41Wh) en gaat rond de 5 uur mee.
Het maakt eigenlijk niet uit. Het forum is sowieso niet de plek om het te vragen. Er wordt dan eigenlijk verwacht dat je vergelijkt in vraag en aanbod en marktplaats zeg maar en dan een prijs bedenkt.
Soortgelijke laptops zijn ook vergelijkingsmateriaal.

Dit geef ik niet aan om rottig te doen, maar als uitleg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoingToaster299
Helder! Een antwoord heb ik toch al, maar dan weet ik dat voor de volgende keer.
Dan ga ik maar eens opzoek naar het topic sluiten knopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan. Je kunt marktplaats, de V&A en andere tweedehands bronnen gebruiken om tot een educated guess te komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.