Anders dan Shokz, in ears oortjes ...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Op zoek naar "oortjes" die draadloos muziek in mijn oren zullen toveren.
Ik hecht vooral belang aan een goed geluid, geen scherp hoog, geen boemerig laag.
Ik weet ook wel dat zo'n kleine speakertjes geen uitmuntend klankbeeld zullen weergeven maar verlang wel een redelijk gebalanceerde klank.
Ik heb intussen een paar winkels bezocht maar nergens mogelijkheid om te testen, op één verkooppunt mocht ik de oortjes even betasten en daar hield het mee op. Begrijp ik ergens ook wel, hygiene dus... Maar wil toch weten hoe ze, en of ze goed in mijn oren blijven zitten. Aankoop word op die manier een gok. Ik ga dan ook meteen niet teveel geld spenderen ... ik heb de DunRock Bubble geselecteerd, moesten deze toch niet bevallen dan zou ik als tweede test de Soundcore Sport X20 aankopen.
Iemand meningen ervaring hiermee?

[ Voor 4% gewijzigd door Finesse op 17-08-2025 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-08 20:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verplaatst naar het aankoopadviesforum waar dit beter tot zijn recht komt

@Finesse Vul svp je startpost aan met dit format:
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Dan krijgen de kenners meer informatie en jij betere antwoorden. Denk aan de situaties waarin je de oortjes wilt gebruiken; je budget; etc.

Kijk ook eens hier: Het Algemene in-ear en oordopjes topic
en hier: [Goedkope volledig draadloze oortjes] Ervaringen & Discussie

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 18-08-2025 13:47 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finesse
  • Niet online
@Finesse Vul svp je startpost aan met dit format:

Ik zou niet weten hoe dat moet, ben al blij dat ik een bericht kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finesse
  • Niet online
Gewist, verkeerd bericht.

[ Voor 94% gewijzigd door Finesse op 19-08-2025 12:10 ]