Marktplaats website interface veranderd en niet goed werkend

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookiemonsterr
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 21:05
Goedenavond mede tweakers,

het volgende,

sinds 1 week geleden is het mij opgevallen dat de interface van de website van marktplaats is veranderd, dwz: de layout van het menu waarmee je een catagorie kan selecteren om te zoeken, er staat sinds de menu layout verandering standaard achter alle categorieën ( bovenste optie in zoekmenu marktplaats ) een vinkje, op het moment dat ik een categorie aan klik om binnen die categorie te zoeken dan komt er geen vinkje achter de door mij aangeklikte categorie te staan en ververst de pagina, dit heb ik inmiddels ook op andere devices geprobeerd met het hier beschreven resultaat tot gevolg. Gebruikte browser is de laatste versie van Mozilla Firefox en os is Win 10 22H2, alle software volledig up to date en geprobeerd met adblocker zowel in als uitgeschakeld. Gebruikte adblocker is Adblock plus. Ook met Edge het hier boven beschreven resultaat op alle devices. Herkent iemand hier op het forum het door mij beschreven issue op de website van markptlaats / heeft iemand een idee waardoor de beschreven fout optreedt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik kan hier bij mij geen echte verandering van het interface zien via Edge, en als ik een categorie kies dan pakt die gewoon zonder dat de pagina ververst. Lijkt mij dus eerder toch een probleem van Firefox en je eens met Edge kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookiemonsterr
Ik heb het ook met Edge geprobeerd, op vele manieren met hetzelfde resultaat tot gevolg, ook op de andere devices hetzelfde . . . Aanvulling: ik klik de categorie aan om te zoeken, vinkje verschijnt achter de gekozen categorie, tot dan gebeurt er niets ( de pagina van de geselecteerde categorie laad niet ) en als ik op zoek klik dan ververst de pagina, waarbij de opmerking dat de website van marktplaats de ene keer zich gedraagt als beschreven in de eerste post en de andere keer zoals beschreven in deze aanvulling. Tot nu tot kan ik niet verklaren waarom de website niet goed werkt. Wel dat het sinds de menu lay out wijziging is.

[ Voor 66% gewijzigd door Cookiemonsterr op 17-08-2025 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookiemonsterr
Update: nog een test gedaan in de browser Mozilla Firefox en de adblocker verwijderd, dit bracht geen verandering, toen de instellingen van de browser teruggezet naar default, toen de website van marktplaats geopend en zowaar lukte het na een keer na op een categorie te klikken dat de categorie werd geopend, toen was de adblocker actief, na deze poging lukte het weer niet, toen browser gedeïnstalleerd en opnieuw geinstalleerd met zowel oude instellingen behouden als verwijderen, dit bracht geen verandering. Begint te denken dat het of aan de website van marktplaats ligt of dat het een compatibiliteit issue is in de browser, al dan niet in combinatie met gebruik adblocker vs. website

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Het is je adblocker. Probeer maar in incognito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookiemonsterr
Geprobeerd in incognito modus, geen verandering en zelfde resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08:45

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Maak anders eens een screenshot(s) zodat wij de wijzigingen / het verschil beter kunnen zien. Een afbeelding zegt meer dan 10000 woorden.

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookiemonsterr
In de bijlage een screenshot van de marktplaats categorie selectie menuAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/siANIad0sYF98_W6QZWu-2VNy3c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NbUdsrT00CK7iiJgs8wuqpwh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2MlcGaKrhtUMP-wAgfj4zkklYvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3BBkJ8Wd9cf72u2Dmgx3dUmQ.png?f=fotoalbum_large

Als ik dan op zoek klik dan ververst de pagina

[ Voor 3% gewijzigd door Cookiemonsterr op 18-08-2025 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmb66
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 13-09 10:22
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9wYwVnlySv1PDijYYXekd9iKpU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ep65NrM7C299LKOvuGaunrbd.png?f=fotoalbum_large

Bij mij is het zoals het altijd is.

[ Voor 5% gewijzigd door jmb66 op 24-08-2025 15:20 ]

Pagina: 1