Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annazandee
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-08 20:24
Hoi allemaal,
Ik ben geen audiofiel, ik heb geen verstand van speakers. Ik wil graag wel een speaker aanschaffen om vooral muziek te kunnen luisteren in mijn kamer (op dit moment een studentenkamer van 27m2). Belangrijk voor mij is dat een goede geluidskwaliteit heeft en dat ik hem kan verbinden met Spotify en dat ie een WiFi-verbinding heeft. Mijn oog is gevallen op Sonos Era 100, maar nu zag ik ook de JBL Authentics 200 die mij ook mooi/goed lijkt. Welke raden julie aan? Want ik hoor verhalen van de slechte app van Sonos en dat JBL Authentics wel kan worden toegevoegd aan Google Home (Ik heb zelf een Google Chromecast).

Mijn budget is tot 250€.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17:45
Je kunt imo betere naar een stereo opstelling kijken, hiermee krijg je een goede soundstage. Dit zal echter lastig worden met het gestelde budget wanneer WiFi een harde eis is.

Is het een optie om een paar actieve monitor speaker aan te sluiten op bijv. een laptop en deze met jouw smartphone te bedienen? Ook zijn er Bluetooth speakers te koop met Spotify Tap ondersteuning zoals een paar Ikea VAPPEBY, dit model biedt veel bang for the buck.