Toon posts:

isdn modem of iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat altijd lekker tussen de werkzaamheden door ff te internetten of te e-mailen met m'n analoge modempje. Maar sinds gisteren hebben we een digitale telefooncentrale gekregen en dus werkt mijn modem niet meer. Zou ik nu een isdn modem kunnen gebruiken of is er een andere oplossing. Is een isdn modem dus gewoon een digitale modem of istie speciaal gemaakt voor isdn en niet geschikt voor iets anders? :?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Een ISDN modem bestaat niet. Een ISDN kaart moduleert en demoduleert immers niet. Verder begrijp ik je vraag niet helemaal, biedt de handleiding van de centrale geen uitkomst?

DIT IS MIJN WEBSITE

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 18 september 2001 09:34 schreef basr het volgende:
Ik zat altijd lekker tussen de werkzaamheden door ff te internetten of te e-mailen met m'n analoge modempje. Maar sinds gisteren hebben we een digitale telefooncentrale gekregen en dus werkt mijn modem niet meer. Zou ik nu een isdn modem kunnen gebruiken of is er een andere oplossing. Is een isdn modem dus gewoon een digitale modem of istie speciaal gemaakt voor isdn en niet geschikt voor iets anders? :?
meen je dit serieus? zoek ff info over die telefooncentrale. waarschijnlijk moet je eerst een 0 draaien oid voordat je een buitenlijn krijgt.

zoek gelijk wat info over hoe ISDN werkt, en vraag het aub niet op de fora hier!

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

Topicstarter
zoek gelijk wat info over hoe ISDN werkt, en vraag het aub niet op de fora hier!
Snap niet wat het probleem is. Ik heb in de tijd de intentie gekregen dat dit forum is opgezet om mensen die vragen of onduidelijkheden hebben daarmee te kunnen helpen. Als je de vraag de simpel vindt om een antwoord te geven dan sla je hem maar gewoon over zonder het topic te vervuilen met informatie waar mensen helemaal niks aan hebben. For the record: dit is de internet en telefonie afdeling dus mijn vraag is hier goed geplaatst.

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 18 september 2001 12:37 schreef basr het volgende:

[..]

Snap niet wat het probleem is. Ik heb in de tijd de intentie gekregen dat dit forum is opgezet om mensen die vragen of onduidelijkheden hebben daarmee te kunnen helpen. Als je de vraag de simpel vindt om een antwoord te geven dan sla je hem maar gewoon over zonder het topic te vervuilen met informatie waar mensen helemaal niks aan hebben. For the record: dit is de internet en telefonie afdeling dus mijn vraag is hier goed geplaatst.
ok, sorry dat ik te grof overkwam. tis natuurlijk wel de bedoeling om eerst informatie op te zoeken over de producten, en als je er niet uit kan komen, dat je dan je vragen stelt. het leek mij dat dit zo simpel was dat je dat overal kan vinden op t net. ISDN gaat vanaf de KPNcentrale naar je huis, dus als er een huiscentrale is, kan je geen ISDN gaan gebruiken omdat het stuk tussen je huis en de centrale gewoon analoog is. stel gewoon in dat je de 0 moet draaien om naar een buitenlijn te gaan, dan zou t moeten werken

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04