Pretentieus: de onaangename eigenschap van mensen die gezien willen worden als indrukwekkender, succesvoller of belangrijker dan ze werkelijk zijn. Rabarber. Aannames, onderbuikgevoelens, vermoedens, verzinsels, van horen zeggen, grappen = NIETS waard.
Vraag
Alle reacties
Helaas voor jouw klopt het wel. Er zijn op 15 augustus een rits reacties van jou verwijderd en dat levert per reactie een negatieve karmascore op. Zelfs in jouw geval zodanig dat de som van karma op reacties nog maar 107 is. En daarmee valt het buiten de top 5 opties (of 6 als er in totaal 6 zijn) die we in de taartgrafiek tonen en telt ie mee met 'Overig'.keuringsdienst schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 14:19:Statistiek klopt of het klopt niet, momenteel klopt het niet meer.
Dat was dan wel een fout in de data en heb ik (deels) hersteld, het kan nog wel zijn dat binnenkort het totaal aan karma voor productreviews bij jou en 13 anderen omlaag gaat; daar werd een review dubbel geteld (op 1 januari 1970 en op de juiste datum).De winkelhaak vanaf 1970 in mijn karma verloop is lelijk maar daar valt wel mee te leven.
Beste ACM,
Dank je voor uitleg en ondersteuning.
Er is twee keer goed nieuws en twee keer minder goed nieuws.
Het eerst goede nieuws is dat de reacties weer terug zijn als item op de grafiek.
Minimaal, maar terug.
Het tweede goede nieuws is dat de winkelhaak idd eindelijk uit mijn profiel weg is, dank daarvoor.
Minder goed nieuws is dat blijkbaar +/- 10% van mijn reacties zwaarder wegen dan de rest van +/- 90%.
Statistisch gezien klopt er dan niets meer van. Zelfs wanneer ik een stevige sanctie meereken.
Dat brengt me op het laatste punt. De sanctie op posts zonder beledigingen lijkt nu 3 keer zo zwaar.
Dat is op zijn minst vreemd.
Hoe dan ook, toch dank voor de aanpassingen.
Gr. K.D.
Dank je voor uitleg en ondersteuning.
Er is twee keer goed nieuws en twee keer minder goed nieuws.
Het eerst goede nieuws is dat de reacties weer terug zijn als item op de grafiek.
Het tweede goede nieuws is dat de winkelhaak idd eindelijk uit mijn profiel weg is, dank daarvoor.
Minder goed nieuws is dat blijkbaar +/- 10% van mijn reacties zwaarder wegen dan de rest van +/- 90%.
Statistisch gezien klopt er dan niets meer van. Zelfs wanneer ik een stevige sanctie meereken.
Dat brengt me op het laatste punt. De sanctie op posts zonder beledigingen lijkt nu 3 keer zo zwaar.
Dat is op zijn minst vreemd.
Hoe dan ook, toch dank voor de aanpassingen.
Gr. K.D.
Pretentieus: de onaangename eigenschap van mensen die gezien willen worden als indrukwekkender, succesvoller of belangrijker dan ze werkelijk zijn. Rabarber. Aannames, onderbuikgevoelens, vermoedens, verzinsels, van horen zeggen, grappen = NIETS waard.