Reacties statistiek profielpagina ontbreekt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keuringsdienst
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-09 15:45

keuringsdienst

Rabarber Rabarber

Topicstarter
Het groene deel reacties als taartpunt ontbreekt nu in mijn statistiek profielpagina in zijn geheel.
Ook de eindberekening karma klopt niet meer. Alle reacties zijn uit de statistiek verdwenen.
Maar ze staan wel nog vernoemd als aantal: 201

keuringsdienst

Ryzen 4600G Huawei mini PC
Dit type:
uitvoering: Huawei Matestation B515 (53012CPF)

Bekeken terwijl ingelogd met Brave Browser en niet ingelogd via Firefox beide op bovenstaande PC.
Via hetzelfde Windows 11 systeem.

Een halve week geleden met het groene reacties deel nog aanwezig en correcte Stat. berekening.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OtgAsUPBgnCd-admj4ftK0XWsXw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/FslJHJVI85ra3UZR8osP7Upa.png?f=user_large

Nu zonder het groene reacties deel en ook met een verkeerde berekening.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5b779WfGAaOJ0u9qjB8l6BgmqrQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/4DR8jmLVMG8OBmFJ5S2fLNz3.png?f=user_large

Statistiek klopt of het klopt niet, momenteel klopt het niet meer.

Misschien kan iemand het groene deel weer terugzetten en ook de reacties weer laten meewegen in de statistieken op mijn profielpagina?
De winkelhaak vanaf 1970 in mijn karma verloop is lelijk maar daar valt wel mee te leven.

Alvast dank. K.D.

Pretentieus: de onaangename eigenschap van mensen die gezien willen worden als indrukwekkender, succesvoller of belangrijker dan ze werkelijk zijn. Rabarber. Aannames, onderbuikgevoelens, vermoedens, verzinsels, van horen zeggen, grappen = NIETS waard.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

keuringsdienst schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 14:19:Statistiek klopt of het klopt niet, momenteel klopt het niet meer.
Helaas voor jouw klopt het wel. Er zijn op 15 augustus een rits reacties van jou verwijderd en dat levert per reactie een negatieve karmascore op. Zelfs in jouw geval zodanig dat de som van karma op reacties nog maar 107 is. En daarmee valt het buiten de top 5 opties (of 6 als er in totaal 6 zijn) die we in de taartgrafiek tonen en telt ie mee met 'Overig'.
De winkelhaak vanaf 1970 in mijn karma verloop is lelijk maar daar valt wel mee te leven.
Dat was dan wel een fout in de data en heb ik (deels) hersteld, het kan nog wel zijn dat binnenkort het totaal aan karma voor productreviews bij jou en 13 anderen omlaag gaat; daar werd een review dubbel geteld (op 1 januari 1970 en op de juiste datum).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keuringsdienst
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 24-09 15:45

keuringsdienst

Rabarber Rabarber

Topicstarter
Beste ACM,

Dank je voor uitleg en ondersteuning.

Er is twee keer goed nieuws en twee keer minder goed nieuws.

Het eerst goede nieuws is dat de reacties weer terug zijn als item op de grafiek. :) Minimaal, maar terug.
Het tweede goede nieuws is dat de winkelhaak idd eindelijk uit mijn profiel weg is, dank daarvoor. (y)

Minder goed nieuws is dat blijkbaar +/- 10% van mijn reacties zwaarder wegen dan de rest van +/- 90%.
Statistisch gezien klopt er dan niets meer van. Zelfs wanneer ik een stevige sanctie meereken.

Dat brengt me op het laatste punt. De sanctie op posts zonder beledigingen lijkt nu 3 keer zo zwaar.
Dat is op zijn minst vreemd.

Hoe dan ook, toch dank voor de aanpassingen. (y)

Gr. K.D.

Pretentieus: de onaangename eigenschap van mensen die gezien willen worden als indrukwekkender, succesvoller of belangrijker dan ze werkelijk zijn. Rabarber. Aannames, onderbuikgevoelens, vermoedens, verzinsels, van horen zeggen, grappen = NIETS waard.