Kookplaat vervangen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeon03
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-08 11:50
Wij hebben een oude elektrische kookplaat die ik wil vervangen door een nieuwe inductie kookplaat.
Heb er eentje gezien van AEG maar ik ben niet 100% zeker of dit past op de oude plaats.

De huidige kookplaat is 28,5x51 cm en 5,5 cm dik (hieronder zit een kast dus deze mag niet te hoog zijn).
Bovenaan de kookplaat is er 2,5 cm ruimte tot de muur, onderaan 5,5 cm, links 5,5 cm en recht meer dan 10 cm ruimte.

De oude aansluiting lijkt mij een gewone stekker te zijn.

Hieronder een afbeelding van de installatievoorwaarden van de nieuwe kookplaat maar hier snap ik niet veel van.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bvNg9lYuwuNg1OP32zXcPivNPIo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cUqVNOlfBTdSFbGeBFx1yfWo.png?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-09 18:55
Trek je huidige plaat er uit, en meet het bestaande gat even op.

Als je nu alleen een standaard stopcontact hebt gaat dat niet genoeg zijn waarschijnlijk maar heb je een perilex nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Een halve kookplaat, een 2 pittertje van max 3.500 watt. Zit een normale grady/schuko stekker aan. En of die kookplaat past, dat is wat @TerminalNL zegt, meten is weten.

En wat voor nummer in het plaatje staat, ik kom uit op wasmachines en geen kookplaat. Zou handig zijn dat je de link naar het product plaatst, want zo is het ook maar gokken :P

Ey!! Macarena \o/