Mediaspeler voor een beamer/Synology.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:29
Ik zoek een mediaspeler voor een beamer en via een Synology. Ik heb er al verschillende geprobeerd maar, tot nu toe voldoet ze elk niet helemaal.

Xiaomi TV Box S Gen3 en Box en BOXY Android TV 11, werken allebei goed, maar als je een film hebt met allemaal aparte VOB files dan moet je de juiste gaan uitzoeken welke VOB file de juiste is.

Dune HD AV1 4K Android TV Box, Helaas geen Netflix ondersteuning. Wel als je een film hebt met allemaal VOB files maakt het automatisch een “DVD” zodat je niet hoeft te zoeken naar de juiste file.

Heeft iemand een idee voor de perfecte mediaspeler, voor een normaal bedrag. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerCarlo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-08 17:23
Ik heb een mini pctje aangeschaft met een intel N100 (die speelt vrijwel alles goed af), en daarop kodi geinstalleerd, die haalt data direct van de nas af.

Kosten ongeveer 250 euro wat ik een normaal bedrag vind voor een degelijke media speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:46

FeaR

In GoT we trust

Crazyhorse schreef op zaterdag 16 augustus 2025 @ 16:28:
Xiaomi TV Box S Gen3 en Box en BOXY Android TV 11, werken allebei goed, maar als je een film hebt met allemaal aparte VOB files dan moet je de juiste gaan uitzoeken welke VOB file de juiste is.
Android doet bij default geen Disk Image Formats, daar zal je een aparte applicatie voor moeten installeren. Plex kan dit volgens mij niet maar KODI wel.
Dune HD AV1 4K Android TV Box, Helaas geen Netflix ondersteuning.
Correct, deze Dune mist Android TV en Netflix certificering. Zoals door Dune aangegeven:
This media player is excellent for media playback from HDD or NAS. Support for Android apps and streaming services is a non-primary function without guaranteed compatibility. No full/official Netflix support. No Netflix 4K support.
Wel als je een film hebt met allemaal VOB files maakt het automatisch een “DVD” zodat je niet hoeft te zoeken naar de juiste file.
Software van Dune kan default overweg met .vob.

Samenvattend, zou een Dune (voor de .vob) met certificering (voor Netflix) niet de oplossing zijn? Die heeft Dune ook:
Dune HD media players with Android TV and Netflix certifications have excellent support for Android apps and streaming services. Recommended models:
  • Dune HD Premier 4K Pro
  • Dune HD Homatics Box R 4K Plus
  • BOXY with Dune HD Media Center
Jouw Boxy zou in theorie moeten doen wat je wilt Mogelijk de vob bestanden op een andere manier benaderen en afspelen?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:32

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik zet je even in het juiste subforum voor aankoopadvies! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A