Localhost, sweet localhost
Dat staat idd niet in de faq, simpelweg omdat het nooit genoemd is (en ik het niet ken
)
Maar zie ook mijn .sig
Succes.
Maar zie ook mijn .sig
Succes.
met die FAQ doelde ik op de groet onder aan mijn post... 
Google, altavista, en zelfs astalavista geven niet echt veel informatie hierover. Dit komt omdat het nooit een officiele taal is geweest...
Voor wat ik er nu van begrijp kent de taal geen registers, maar gebeurt alles op de stack.
erg vaag. Ik ben even aan het overleggen met de verantwoordelijk docent of het niet handiger is om de x86 instructieset te nemen. Die heeft in ieder geval een hogere relevantie...
Google, altavista, en zelfs astalavista geven niet echt veel informatie hierover. Dit komt omdat het nooit een officiele taal is geweest...
Voor wat ik er nu van begrijp kent de taal geen registers, maar gebeurt alles op de stack.
Localhost, sweet localhost
Ik ken het niet, maar de naam doet vermoeden dat Java Assembler een taal is om direct Java bytecode te kunnen schrijven. Als dit niet zo is, is de naamkeuze nogal merkwaardig. Als dit wel zo is, kan je met behulp van Jas waarschijnlijk direct Java bytecode schrijven met alle voordelen vandien (platform onafhankelijkheid dus vooral).
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Stuur eens een mailtje naar Bert Buitenhuis van de HvU (mail@bertbuitenhuis.com). Hier zijn ze nl ook druk bezig om het een en ander in elkaar te zetten (heb zelf al een beetje les in java asm. gehad, maar het asm proggen zelf nog op de motorola 68k. Heb begrepen dat ze dit jaar overgaan op java asm. op een mic versie..)
Veel succes ermee iig!
Veel succes ermee iig!