Wij hebben helaas veel last van muggen en hebben horren nodig. Eerder geplaatste plisse-schuifhorren aan buitenzijde kozijnen van onze draai-kiepramen werken helaas niet voldoende en zullen worden verwijderd. De muggen kunnen te makkelijk onder/bovenlangs het gaas komen.
Nu willen we vaste horren proberen, bijvoorbeeld inzethorren. Echter kan ik bij de grote online verkopers niet het voorbeeld vinden wat bij onze kozijnen lijkt te passen. Onze kozijnen zijn van hout, echter lopen er aluminium profielen met rubber geheel rondom, dus onder, boven, links, rechts. (zie foto).
Een van de grote horrenverkopers vertelde mij om 'hout met aluminium strip ongelijk/voorbij aan kozijnen' te kiezen, maar ik twijfel hier enigszins aan. De hor zal geen contact maken met hout, en bovendien is er niks ongelijk aan de aluminium profielen waar het wel contact mee zal maken. Het kan aan mijn beperkte begrip van horren/kozijnen liggen.
Ik voeg foto's bij van onze kozijnen, iemand ervaring/tips?
:strip_exif()/f/image/lidLn2FsCn5MC2hkUrh6Dm1e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z46Iez4jHCjMLtCgk3Q75Utf.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu willen we vaste horren proberen, bijvoorbeeld inzethorren. Echter kan ik bij de grote online verkopers niet het voorbeeld vinden wat bij onze kozijnen lijkt te passen. Onze kozijnen zijn van hout, echter lopen er aluminium profielen met rubber geheel rondom, dus onder, boven, links, rechts. (zie foto).
Een van de grote horrenverkopers vertelde mij om 'hout met aluminium strip ongelijk/voorbij aan kozijnen' te kiezen, maar ik twijfel hier enigszins aan. De hor zal geen contact maken met hout, en bovendien is er niks ongelijk aan de aluminium profielen waar het wel contact mee zal maken. Het kan aan mijn beperkte begrip van horren/kozijnen liggen.
Ik voeg foto's bij van onze kozijnen, iemand ervaring/tips?
:strip_exif()/f/image/lidLn2FsCn5MC2hkUrh6Dm1e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Z46Iez4jHCjMLtCgk3Q75Utf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UR7W0JfiRqqVGr0huzNpqrQ3.jpg?f=fotoalbum_large)