Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wobelaar
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16-08 13:02
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe smartphone ter vervanging van mijn Xiaomi 11 lite 5g NE.

Wat is je budget?
Ik wil graag een bedrag tot €400,- uitgeven tenzij er echt dusdanig goede redenen zijn om er iets boven te gaan. Dan zou ik het bedrag mogelijk kunnen rekken tot €450,-. Maar liever niet natuurlijk.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil niet per se heel veel speciaals doen met mijn telefoon. Voornamelijk zal ik hem gebruiken voor social media en streaming. Maar mijn allerbelangrijkste wens is om goede foto's te kunnen maken van mijn kind/baby. Zoals je je kunt voorstellen heeft deze geen zin om stil te zitten en juist de momenten dat ze lekker aan het spelen is zijn leuk om vast te leggen. Mijn tweede wens die hieraan verbonden zit is dan ook dat ik live foto's kan maken (of hoe het dan ook genoemd wordt in de camera app -> in ieder geval van die foto's die ook een video hebben). Als laatste verplichte wens is dat de telefoon minstens 5 jaar ondersteund wordt voor beveiligingsupdates. Daarnaast vind ik telefoons die wat lijken op de iPhone 16/iPhone16 pro erg mooi

Samenvattend:
- Goede camera
- Live foto's
- Minstens 5 jaar beveiligingsupdates
- Strakke bar phone -> iPhone look-a-like

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb voor mijn gevoel zo'n beetje alle telefoons al bekeken, maar ik heb het idee dat camera's erg subjectief zijn. Maar om een lijstje te geven:
- Pixel 8a
- Poco F7
- Nothing phone 3a
- One Plus nord CE 5

[ Voor 4% gewijzigd door wobelaar op 15-08-2025 20:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je ook een Pixel 9a of Pixel 9 meegenomen in je vergelijk? De 9a is nieuw verkrijgbaar net boven je basisbudget van 400 Euro. En ik vermoed zo (aanname) dat je jong-gebruikte 9's binnen niet al te lange tijd op https://tweakers.net/aanbod/ kan vinden als de 10-serie zometeen uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 15-08-2025 20:51 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof