Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroxxy
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-08 14:03
Is het mogelijk om de sterkte (en eventueel kleur) aan te passen van de bijkomende fans die vooraan zitten bij de Antex AX20 case?

Moederbord: MSI A520M pro

In de BIOS vond ik geen opties en SeedFan kon ze niet detecteren.

Bedankt!
Groeten

Beste antwoord (via Joeroxxy op 18-08-2025 15:11)

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:23

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Volgens onze review sluit je de fans bij die kast via molex direct aan op de voeding. Je moederbord 'weet' dus niet eens dat je fans hebt, laat staan dat het die kan aansturen.

Je kunt de vaste draaisnelheid van de fans overigens wel verlagen door de spanning te verlagen van 12V naar 7V.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:42
Volgens mij werkt dat alleen in die Antex cases waar ARGB ventilatoren voorgeïnstalleerd zijn.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:22
nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Uszka op 15-08-2025 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:57
foto van binnenin de case en ook de stekkers van de fans zeggen veel, ook hoe ze zijn aangesloten

als het via headers is op het moederbord zal je toch voor msi software moeten downloaden(msi center)

om eerlijk te zijn speedfan is maar een waardeloos programma 8)7 (mijn mening dan)

[ Voor 19% gewijzigd door freaky35 op 15-08-2025 19:43 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:23

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Volgens onze review sluit je de fans bij die kast via molex direct aan op de voeding. Je moederbord 'weet' dus niet eens dat je fans hebt, laat staan dat het die kan aansturen.

Je kunt de vaste draaisnelheid van de fans overigens wel verlagen door de spanning te verlagen van 12V naar 7V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeroxxy
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-08 14:03
Oke bedankt! :)
Pagina: 1