Feature request: Afsplitsing notificaties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Ik vind het leuk om te weten welke van mijn posts het goed doen bij de rest van de community. Daarom wil ik erop geattendeerd worden als één van mijn posts een thumbs-up krijgt. Maar, ik vind het eigenlijk een beetje te heftig om daar een push-notificatie voor te ontvangen. Push-notificaties zijn voor mij wat 'dringender', zo van: "Hey, iemand heeft gereageerd in jouw topic!", niet "PietjePuk39 vond jouw post leuk."

Ik krijg dus pushnotificaties van zaken die ook wel kunnen wachten tot de volgende keer dat ik op de website ben. Dat is dagelijks terugkerend. Zeker bij wat langzamere topics krijg ik soms ook gewoon thumbs-up-notificaties van reacties die ik weken geleden heb achtergelaten en waar ik niet eens meer redelijkerwijs iets aan toe kán voegen.

Idealiter zou ik onderscheid willen kunnen maken tussen websitenotificaties en pushnotificaties. Zodat ik zelf kan beoordelen voor welke notificaties ik een pushnotificatie wil ontvangen, en welke ik alleen wil zien als ik op de website kom.