tweakn00b schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:03:
Ja is eigendom/gekocht. Frustratie, ja vind je het gek. Een overeenkomst afsluiten en dan de voorwaarden veranderen, uiteraard ten nadele van de consument, is schadelijk. Dat geleuter over, ja daar ga je mee akkoord, dan begeef je je op een glijdende schaal.
Opzeggen kan natuurlijk niet als je in de pauze stand staat dus hoppa weer 10 euro binnenharken. Dit is oplichting, niets anders!
Ik vertrouw ze voor geen centimeter. Terug sturen en fluiten naar de centen. Ik zal die "klantenservice" een proberen maar tot nu toe roeleer ik in hun chatbot.
Welke voorwaarden zijn er veranderd? De klantenservice van Starlink is over het algemeen vrij coulant als je netjes bent. Ik zou heel even afkoelen voordat je een ticket bij ze opent
Het annuleren van een abonnement is nog steeds mogelijk. Je hebt het abonnement gepauzeerd zeg je zelf. Dus je betaald niks. Wat wil je nu annuleren?
Pauzeren van een abonnement kost nu €5,- per maand en daarbij blijf je (beperkt) online. Helemaal opzeggen kan ook nog steeds. Starlink veranderd wel vaker de prijzen van abonnementen en daar krijg je altijd op tijd bericht van en je kan dan ook altijd kosteloos annuleren. De e-mail over de nieuwe pauze service is ook al een tijd terug verstuurd.
De hardware heb je alleen wel gekocht en die blijft van je. Kan je eventueel doorverkopen en dan bij Starlink niet vergeten de hardware over te dragen. Tenzij je nog binnen de 30 dagen retour periode zit.
Starlink kent ook geen contractperiode. Je gaat een abonnement aan voor 30 dagen en die je daarna steeds per maand opzeggen. De kosten van het abonnement worden ook altijd pas in een nieuwe maand aangepast door Starlink en je hebt dan alle tijd om op te zeggen. Starlink is vrij in het aanpassen van de abonnementskosten omdat er dus geen contractperiode is.
Ik lees een hoop (ongegronde) frustraties en irritatie en dat gaat je niet helpen met het krijgen van een antwoord en een goede oplossing
[
Voor 9% gewijzigd door
s_schimmel op 15-08-2025 14:54
]