Mijn vraag
Hoi allen,
Ik kon een goeie deal scoren op een amerikaanse site waar ik dus een Corsair RM1000e voeding heb gekocht. Nu heb ik dat ding binnen en kwam ik er natuurlijk achter dat deze een andere stekker heeft haha. Nu is mijn vraag, kan ik mijn oude pc voedingskabel hiervoor tijdelijk gebruiken? deze is wel een stuk minder dik. Hij past volgens mij wel maar de 3 gaten die in de psu gaan zijn net wat anders dan bij de orginele.
En weet iemand welke kabel ik kan kopen met europese stekker die qua voltage etc goed is? Ik durf mn pc namelijk nu niet op te starten haha.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Corsair RM1000E
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op mijn huidige pc kabel staat: 10a - 250v
Hier een foto van wat op de doos van de psu staat:
:strip_exif()/f/image/icAuZwZwmdm0Iv8Sgkom88NN.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Hoi allen,
Ik kon een goeie deal scoren op een amerikaanse site waar ik dus een Corsair RM1000e voeding heb gekocht. Nu heb ik dat ding binnen en kwam ik er natuurlijk achter dat deze een andere stekker heeft haha. Nu is mijn vraag, kan ik mijn oude pc voedingskabel hiervoor tijdelijk gebruiken? deze is wel een stuk minder dik. Hij past volgens mij wel maar de 3 gaten die in de psu gaan zijn net wat anders dan bij de orginele.
En weet iemand welke kabel ik kan kopen met europese stekker die qua voltage etc goed is? Ik durf mn pc namelijk nu niet op te starten haha.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Corsair RM1000E
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op mijn huidige pc kabel staat: 10a - 250v
Hier een foto van wat op de doos van de psu staat:
:strip_exif()/f/image/icAuZwZwmdm0Iv8Sgkom88NN.jpg?f=fotoalbum_large)
...