Direct X voor NT

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-10 23:36
Bestaat dit nu echt niet ?
Ik weet dat er Direct X ingebouwd zit maar volgens mij is er geen update/grade mogelijk.

Weet iemand hier iets meer van ?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja ik heb Win2000 Pro en alles wat DirectX gebruikt werkt nie.
Idd, ik zie hier en daar wel wat DirectX gerateerde sjit in de WinNT dir. Oh moment Half-Life doet het wel, maar heel crappy. Ik speel dan ook alleen spellen onder Windhoos 98SE...

Dus eigenlijk heb ik geen ideej.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W2K heeft DirectX 7.0
NT4 heeft vanaf sp3 DirectX 3.0

Er is ergens op het net wel een gehackte versie van W2K te verkrijgen voor NT4 maar die heb ik persoonlijk nooit geprobeerd. Meeste spelen doen het btw onder W2K gewoon bij mij hoor, hier en daar is het alleen wat trager/slechter omdat de drivers van diverse hardware nog niet 100% zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nja ik heb Win2000 Pro en alles wat DirectX gebruikt werkt nie.
Idd, ik zie hier en daar wel wat DirectX gerateerde sjit in de WinNT dir. Oh moment Half-Life doet het wel, maar heel crappy. Ik speel dan ook alleen spellen onder Windhoos 98SE...
Had ik ook toen ik teveel met betadrivers had gerommeld. Een frisse installatie deed alle directx en opengl spelletjes spontaan werken!

Wim
--
http://www.win2kwereld.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
'k Heb hier DX5 voor NT liggen. Installeren op eigen risico, 'k heb het nog niet aangedurft. Met deze geïnstalleerd is het geloof ik zelf's mogelijk NT te laten denken dat DX 6.1 geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is opzich al overbodig want geloof me:
Je wilt ECHT GEEN DirectX op je NT bak hebben.
Game'n op een NT? AARGH!! :(

Win2000 heeft DirectX 7.0 meegeleverd en is de eerste NT die games wel fatsoenlijk ondersteund maar de resources die je nog over hebt als NT draait.. probeer daar maar eens fatsoenlijk een vlotte game te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

? Nooit bijzonder veel problemen gehad, sterker nog, vaak draaide het stabieler. Het scheelt alleen iets in framerates.
Pagina: 1