Misschien offtopic, maar ik heb sowieso het idee dat custom CSS niet helemaal lekker werkt sinds een paar dagen tot een week of iets.
Ineens staat af en toe na laden van een nieuwe pagina ineens de tracker aan de rechterkant, terwijl ik custom CSS gebruik om die aan de linker kant te zetten.
Na een keer refreshen staat hij dan wel gewoon waar hij hoort te staan
Ineens staat af en toe na laden van een nieuwe pagina ineens de tracker aan de rechterkant, terwijl ik custom CSS gebruik om die aan de linker kant te zetten.
[ Voor 9% gewijzigd door SambalBij op 14-08-2025 14:14 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Heb ik ook af en toe, je zou zeggen dat de custom css file niet ingeladen wordt.SambalBij schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 14:13:
Misschien offtopic, maar ik heb sowieso het idee dat custom CSS niet helemaal lekker werkt sinds een paar dagen tot een week of iets.
Als je een handige tweaker bent, moet je even in de DOM van de browser kijken wat de request teruggeeft. Ik ga dat ook even doen als het weer gebeurt.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Inderdaad, daar ontbreekt iets in de query... Gaan we fixenToet3r schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 13:15:
Ik merkte net dat als ik een van mijn custom css snippets bijwerk dat Laatste wijziging onveranderd blijft.
Geen idee of dit al bekent was, zo niet bij deze
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.