Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem om te gamen. O.a. Anno 1800, RDR2 en GTA. Verder zullen er waarschijnlijk nieuwere games bijkomen zodra ik een snellere PC heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 1.000 euro, voor de onderdelen zoals opgenomen in onderstaande lijst.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn schermen neem ik mee. Twee keer Dell UltraSharp U2412Ml
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst. Die is geïnspireerd op de BBG 1080P. Daarop heb ik een paar aanpassingen gedaan 1) Andere kast met name vanwege de looks 2) Andere videokaart, mijn schermen hebben een DP poort en geen HDMI. Derhalve een kaart met 2 DP poorten die ook goed uit de testen komt bij Tweakers. 3) Andere voeding, ik wil een modulaire voeding hebben. Daarom een modulaire voeding uitgezocht uit de BBG voor voedingen 4. Andere koeler die iets stiller lijkt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur heb ik een motherboard met bluetooth maar dat kan ook opgelost worden met een losse adapter. Ik heb bewust nog geen casefans opgenomen ik wil eerst kijken wat dit systeem doet qua temperaturen en dan voor zover nodig casefans toevoegen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag feedback hebben op dit systeem. Passen de onderdelen bij elkaar? Zijn er nog andere betere opties die ik gemist heb?
Systeem om te gamen. O.a. Anno 1800, RDR2 en GTA. Verder zullen er waarschijnlijk nieuwere games bijkomen zodra ik een snellere PC heb.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 1.000 euro, voor de onderdelen zoals opgenomen in onderstaande lijst.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen mijn schermen neem ik mee. Twee keer Dell UltraSharp U2412Ml
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst. Die is geïnspireerd op de BBG 1080P. Daarop heb ik een paar aanpassingen gedaan 1) Andere kast met name vanwege de looks 2) Andere videokaart, mijn schermen hebben een DP poort en geen HDMI. Derhalve een kaart met 2 DP poorten die ook goed uit de testen komt bij Tweakers. 3) Andere voeding, ik wil een modulaire voeding hebben. Daarom een modulaire voeding uitgezocht uit de BBG voor voedingen 4. Andere koeler die iets stiller lijkt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Bij voorkeur heb ik een motherboard met bluetooth maar dat kan ook opgelost worden met een losse adapter. Ik heb bewust nog geen casefans opgenomen ik wil eerst kijken wat dit systeem doet qua temperaturen en dan voor zover nodig casefans toevoegen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag feedback hebben op dit systeem. Passen de onderdelen bij elkaar? Zijn er nog andere betere opties die ik gemist heb?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 130,99 | € 130,99 |
1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 98,99 | € 98,99 |
1 | Videokaarten | Powercolor Hellhound Radeon RX 9060 XT 16GB | € 399,- | € 399,- |
1 | Behuizingen | Lian Li & DAN Cases A3-mATX Wood Edition Black | € 84,98 | € 84,98 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 30,53 | € 30,53 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 91,90 | € 91,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 13 M | 550W | € 87,99 | € 87,99 |
1 | Interne SSD's | WD Blue SN5000 2TB | € 116,74 | € 116,74 |
Totaal | € 1.041,12 |