Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasperella
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 13-08 16:41
Dag allemaal,

Gisteren een tweedehands LG28TL510s gekocht. Helaas werkt de afstandsbediening niet.
Welke afstandsbediening is geschikt om aan te schaffen? Gezien het een goedkoop tweede handsje is, hoop ik op een niet al te dure oplossing.

Alvast bedankt voor de reacties!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 01-10 14:55
Kasperella schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 13:02:
Dag allemaal,

Gisteren een tweedehands LG28TL510s gekocht. Helaas werkt de afstandsbediening niet.
Welke afstandsbediening is geschikt om aan te schaffen? Gezien het een goedkoop tweede handsje is, hoop ik op een niet al te dure oplossing.

Alvast bedankt voor de reacties!
Wat heb je zelf al uitgezocht? Iedere universele afstandsbediening zal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 14:54
tik in google "remote LG28TL510s" en je vind onder de 15 euro genoeg opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasperella
Bedankt voor je reactie Marber. Ik blijf het dan nog lastig vinden, want welke kies ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasperella
Bedankt voor je reactie Tillumen, ik begrijp dat het dus niet uitmaakt. Befrijpe ik dan goes dat alle universele afstandsbedieningen mijn nieuwe TV perfect zullen bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kasperella schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 16:26:
Befrijpe ik dan goes dat alle universele afstandsbedieningen mijn nieuwe TV perfect zullen bedienen?
Een universele afstandsbediening zal je TV in ieder geval aan en uit kunnen zetten. Of het Smart gedeelte en LG specifieke onderdelen ook werken is geen garantie. Daarom zou ik gewoon de originele bestellen.

Of je haalt bij de Action een universele AB en probeert die eerst : https://www.action.com/nl...ersele-afstandsbediening/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Voor zo'n oude TV zou toch wel iedere universele afstandsbediening moeten werken?

Ik heb voor mijn LG WebOS TV een namaak Magic Remote gekocht, werkt geweldig en koste geen drol. Maar dan moet je wel een TV hebben waar een officiële Magic Remote voor beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

We verwachten wel enige inzet als het gaat om het openen van een topic. Enkel het droppen van de vraag zonder het tonen van eigen inzet vinden we te beperkt voor bestaansrecht van een topic. Ik zet deze dus dicht.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.