Ik heb een Experiabox v10 waarmee ik na de laatste update alleen maar ellende heb. TP link wifi extender werkt niet meer waar dat voorheen geen probleem was. Superwifi 1 2e hands gekocht, ook niet stabiel te krijgen door de monteurs, ze zijn nu twee keer geweest. en volgens info van KPN helpdesk zelf komt dat door die update. Het KPN forum staat vol met gefrustreerde gebruikers waarvan ik er inmiddels een van ben.
Eigenlijk wil ik gewoon een stabiel wifi in huis. Snelheid is rond de 100mb. Ik ben her en der aan het zoeken, ook op Tweakers maar ik kom er niet uit.
Is een Fritzbox een alternatief, maar welke dan en kan ik dat zelf werkend krijgen zonder veel netwerk kennis. Of is een mesh netwerk beter, maar ook dan: welke apparatuur en kan ik dat zelf. Ik heb een alles in een abbo dus met interactieve tv en bellen over een vaste lijn. Wie kan me adviseren.
Eigenlijk wil ik gewoon een stabiel wifi in huis. Snelheid is rond de 100mb. Ik ben her en der aan het zoeken, ook op Tweakers maar ik kom er niet uit.
Is een Fritzbox een alternatief, maar welke dan en kan ik dat zelf werkend krijgen zonder veel netwerk kennis. Of is een mesh netwerk beter, maar ook dan: welke apparatuur en kan ik dat zelf. Ik heb een alles in een abbo dus met interactieve tv en bellen over een vaste lijn. Wie kan me adviseren.
[ Voor 4% gewijzigd door Malus65 op 13-08-2025 13:16 ]