Concrete Loop Watercooling
maar slecht rond te pompen is ..
ennn de pic's kunnen toch wel ietsje kleiner ??
1+1+1 = 1
Pics even geresized...Op dinsdag 18 september 2001 04:03 schreef Joto het volgende:
Je weet dat ijs goed koelt,
maar slecht rond te pompen is ..
ennn de pic's kunnen toch wel ietsje kleiner ??
(of moet deze oude man een brilletje opzetten?)
Een cliche is ooit origineel begonnen
Verwijderd
Mooi gemaakt,ook goed over nagedacht maare..... als je naar een lan-party toe gaat of zo dan word het moeilijk volgens mij
Verwijderd
Kijk even goed op het 1e plaatje. Als je goed kijkt zie je een zwarte draad van de rechterfan naar linkgs lopen. Je kan m ook zien aan de rechteronderkant van de linkerfan, evenals een randje van een kroonsteentje.Op dinsdag 18 september 2001 07:15 schreef koekum het volgende:
Leuk, maar waarom 2 fans als er maar 1 stroom krijgt
(of moet deze oude man een brilletje opzetten?)
maar krijg je geen last van je buren door het lawaai van die fans?
Zoveel lawaai maakt het niet hoor , die fans zijn hoofdzakelijk bedoel voor vrieskisten net als zo een 220v papst herrie valt wel mee hoorOp dinsdag 18 september 2001 07:47 schreef marteltor het volgende:
ziet er zeer stoer uit,
maar krijg je geen last van je buren door het lawaai van die fans?
alleen bij papst zijn die helemaal van ijzer ofzow en sunon plastic maar in beide gevallen is het niet aan teraden je vinger erin te steken
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
(Hee, werkt je Pa bij de staketsel dienst soms ?? Ik zie daar een bord dat niet bij Blokker te koop is...)
Ga je nog overwegen het geheel met randaarde en/of een scheidings trafo uit te rusten i.v.m. de kans op water lekkage ???????
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
(Dus dan heb je 36mm voor de prijs van 18mm
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
M'n pa werkt niet bij de stakestel
Ik zat er al aan te denken om de radiator te aarden, maar ik denk dat lekkage niet snel op zal treden. Het gehele kastje staat "binnen", dus de regen maakt weinig kans... De koude buitenlucht wordt door een sleufje onderin het deurtje aangezogen, het enige wat ik heb gehad is een blaadje wat door de intake fan versnipperd werd... hele ding weer openhalen en de troep verwijderen. Heb m'n balkon toen maar aan geveegd
Koelt als een trein... Ik heb dit "doosje" speciaal gebouwd om het hele oppervlak van de radiator volledig te benutten, hij zit er helemaal luchtdicht (randjes/gaatjes met plakschuim afgedicht) in geklemd. Voorheen had ik een andere radiator met een kartonnen fanduct, maar die koelde toch minder. Dat dit wat beter werkt komt denk ik ook door de push-pull werking van de fans... bij die oude stroomde er weinig lucht door de radiator. Als je je hand nu voor de fans houdt voel je echt en krachtige luchtstroom, wat betekent dat er veel lucht door de radiator stroomt. In ieder geval werkt het beter dan karton en plakbandOp dinsdag 18 september 2001 17:08 schreef ajampaniki het volgende:
mooi gedaan. Kheb toevallig precies dezelfde radiator. Koelt ie een beetje goed?
voor de rest NICE
Als je nog meer fans krijgt hou er dan een paar voor mij
ik wil ook waterkoeling
in de winter gewoon je pc aan laten staan , want als ik het goed heb bevriest water alleen als het stilstaan
Die borden kan je ook langs de weg jattu toen ik nog moest fietsen naar school en er stonden van die palltjes dan nam ik wel eens zo'n ding mee.[b]Op dinsdag 18 september 2001 17:04 schreef FreeRider het volgende:
M'n pa werkt niet bij de stakestel, deze stond op straat en is in een dronken bui in huis beland
Behalve als de ijsvorming van buitenuit naar binnen werkt in zon radiatorOp dinsdag 18 september 2001 18:12 schreef Rappie het volgende:
wel handig als je een balkon hebt
in de winter gewoon je pc aan laten staan , want als ik het goed heb bevriest water alleen als het stilstaan
gewoon binnen zetten in zo'n geval
www.avpnews.com
Euuh... zie je die 3 gaatjes in de muur ?Op dinsdag 18 september 2001 20:14 schreef wipe-out het volgende:
heel leuk bedacht dat je water in de winter lekker koud wordt, maar binnen zal het ook wel koud worden, aangezien je altijd een raam zult op en moeten laten staan
Mocht het ECHT koud worden dan gooi ik een scheutje antivries erbij, dan bevriest het water niet. Condens zou nog een probleem kunnen zijn, maar vorig jaar had ik daar geen last van met water van 5 graden celsius.
p.s. Wouter die fans wil je niet binnen hebben, maakt teveel lawaai. 1 zo'n fan produceert ongeveer evenveel (tocht)geluid als 5 gewone casefans op 12V.
Geen inspiratie
Verwijderd
Tof ideeOp dinsdag 18 september 2001 23:11 schreef martijn12345 het volgende:
ik moet leren lezen
mdf+veel vocht=bitchy
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
One of the animals has left its cage today.
begrijp me goed ik ben zo n00b als de pest in dit forum, dus wat is het precies? een coolbox. en wat voor chip zit erin?? en wat doet die chip?
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Slangen zijn 2 x 5 meter, met een 300L uur bud pomp. Ze liggen -enigszins- horizontaal. Ik heb net een SICCE IDRA 1300L uur besteld, die gaat er tussenkomen.Op woensdag 19 september 2001 00:02 schreef mrknowitall het volgende:
Netjes gemaakt, maar hoelang zijn je slangen ? Je moet een flinke pomp hebben als je puter boven staat.
Ehm, in dat doosje zit geen chipbegrijp me goed ik ben zo n00b als de pest in dit forum, dus wat is het precies? een coolbox. en wat voor chip zit erin?? en wat doet die chip?
Die chip laat de computer werken, hij bedoelt namelijk zn TbirdOp woensdag 19 september 2001 00:13 schreef megamuch het volgende:
wat is het voor chip die erin zit..
begrijp me goed ik ben zo n00b als de pest in dit forum, dus wat is het precies? een coolbox. en wat voor chip zit erin?? en wat doet die chip?
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Verwijderd
p.s. voor een LAN party heb ik nog een Millennium Copper Glaciator liggen dus dat zit er zeker wel in, over 3 weken weer
Ik wilde net hetzelfde vragenOp woensdag 09 januari 2002 10:20 schreef Sjord het volgende:
Het vriest! We willen temps!
Goed systeempje man!
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
wat zijn je temps met dit weer
lekker cool ??
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Ad Astra Per Aspera