Vijf 7"-kleuren-e-readers getest - De beste e-reader?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Artikel: review: Vijf 7"-kleuren-e-readers getest - De beste e-reader? Ligt eraan wat ...
Auteur: @PiweD
Bij Kobo en Amazon zul je de audioboeken via de eigen winkels moeten aanschaffen. Bij Kobo is dat de Kobo-winkel en bij Amazon gaat het om de Audible Store
Voorheen zat er een groot verschil tussen welke audioboeken in de luisterabonnementen zaten en ook in bit rate en in royalties voor audio uitgevers als ze kozen voor Amazon en iTunes only (40% bij exclusief en 20% als je ook op Kindle aanbod).

Is dat niet weg? Is alles nu gelijk?

___

Zou je het ondersteunde formaten tabel om kunnen draaien?
Dus de e-readers op de kolommen en de regels het bestands formaat met vinkjes in de kolommen?
Dat vergelijkt makkelijker (op m'n mobiel).

___
Onze Logitech Pen leek in eerste instantie te werken, maar bij het maken van geschreven notities schoot de pen steeds door te schieten en werd het resultaat onleesbaar.
Dubbel schieten, ik zou de laatste "te schieten" weg laten.

____

Kun je een kopje "ondersteuning voor de boeken en luisterboeken van de Nederlandse bibliotheken" opnemen in het artikel? https://www.onlinebibliot.../geschikte-e-readers.html

Dat scheelt een maand abonnement en stimuleert het behoud en gebruik van bibliotheken. Maakt lezers er ook op.attent dat er een alternatief is voor de Amerikaanse boeken abonnementen met juist veel Nederlands aanbod.

En wellicht wil je contact opnemen met online bibliotheek, zodat ze niet alleen de consumentenbond ereader test refereren maar ook die van Tweakers - desnoods een aangepaste versie van het artikel gericht op de keuze van een ereader speciaal voor gebruik met de Nederlandse bibliotheek.

____

Heel fijn artikel en super dat je dit voor ons getest hebt. Ik lees normaal maar fragmenten, maar deze las ik van A tot Z. M'n complimenten!

Dank je.

[ Voor 48% gewijzigd door djwice op 13-08-2025 09:06 ]

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/