Ik zoek een?
Nieuwe smartphone.
Wat is je budget?
Rond de 600/750 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een smartphone met een goede, tot uitstekende camera, die kan draadloos opladen en waarvan de chip ook dit in orde is. Meestal gebruik ik telefoons rond de drie vier jaar.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi 15, Pixel 9 Pro XL, Poco F7 Ultra
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel heel erg over de Pixel, maar daarover vertellen ze dat de chip niet geweldig is. Nu doe ik gewoon alledaagse dingen en de games die ik erop speel vragen nog niet veel, maar kan veranderen. Ter vergelijking draaien de games op mijn huidige Oppo Find X3 Lite prima zonder problmene. Ook de accuduur en opslag houden mij hierin een beetje tegen...
Zelf wil ik geen Samsung, iPhone of ander merk.
Nieuwe smartphone.
Wat is je budget?
Rond de 600/750 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Een smartphone met een goede, tot uitstekende camera, die kan draadloos opladen en waarvan de chip ook dit in orde is. Meestal gebruik ik telefoons rond de drie vier jaar.
Wat heb je zelf al gevonden?
Xiaomi 15, Pixel 9 Pro XL, Poco F7 Ultra
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik twijfel heel erg over de Pixel, maar daarover vertellen ze dat de chip niet geweldig is. Nu doe ik gewoon alledaagse dingen en de games die ik erop speel vragen nog niet veel, maar kan veranderen. Ter vergelijking draaien de games op mijn huidige Oppo Find X3 Lite prima zonder problmene. Ook de accuduur en opslag houden mij hierin een beetje tegen...
Zelf wil ik geen Samsung, iPhone of ander merk.