Vandaag kon ik na een herstart niet meer inloggen omdat het "doorgaan" icoon op het vergrendelscherm verdwenen was.
:strip_exif()/f/image/I3CrGQjI6IUxbVgcboGtdCYs.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk op kunnen lossen door een USB-toetsenbord met een verloopkabel op de USB-C aan te sluiten en eenvoudigweg de pincode in te voeren en op enter te drukken. Daarna de pincode verwijderd en opnieuw ingesteld en alles werkt weer zoals het hoort.
Omdat ik de oplossing nergens kon vinden dacht ik het goed om even te delen. Betreft een Nokia G22 met Android 14, Build-nummer 00WW_3_610_SP04.
:strip_exif()/f/image/j2AcRjRhg6mwFW5A28iqPyJD.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: versienummers toegevoegd naar aanleiding opmerking @swhnld, reden van uitschakelen en herstart was om even niet gestoord te worden.
:strip_exif()/f/image/I3CrGQjI6IUxbVgcboGtdCYs.jpg?f=fotoalbum_large)
Uiteindelijk op kunnen lossen door een USB-toetsenbord met een verloopkabel op de USB-C aan te sluiten en eenvoudigweg de pincode in te voeren en op enter te drukken. Daarna de pincode verwijderd en opnieuw ingesteld en alles werkt weer zoals het hoort.
Omdat ik de oplossing nergens kon vinden dacht ik het goed om even te delen. Betreft een Nokia G22 met Android 14, Build-nummer 00WW_3_610_SP04.
:strip_exif()/f/image/j2AcRjRhg6mwFW5A28iqPyJD.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: versienummers toegevoegd naar aanleiding opmerking @swhnld, reden van uitschakelen en herstart was om even niet gestoord te worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Jan-1981 op 13-08-2025 19:45 ]
9x IQ7 (LG 335 Wp) - 4x IQ7+ (Q CELLS 355 Wp) - 2x IQ7A (Phono Solar 400Wp) - 5x IQ7A (Hyundai 490Wp) • PVoutput