Graag wil ik de Reolink Duo 3V PoE camera aansluiten op een PoE switch via een bestaande PVC leiding. Omdat de reolink splitter die er standaard op zit niet door een normale PVC buis kan heb ik dit stuk eraf geknipt zodat je alleen nog de kabel overhoud. Hier wilde ik een RJ45 connector opzetten, maar helaas werkt die dan niet meer. Waarschijnlijk heb ik de kleurcodes niet helemaal juist verbonden, er zijn namelijk verschillende aansluitschema's te vinden (er zijn maar 6 aders). Zie o.a. dit topic met verschillende aansluitschema's:
- https://www.reddit.com/r/...reolink_tail_whip_pinout/
Hoe kom ik erachter wat de juiste is voor mijn camera? Daarnaast zit ik dan nog wel met de uitdaging om een RJ45 koppelingstuk in de PVC te krijgen, want de standaard kabel is niet lang genoeg om er helemaal doorheen te gaan (mist denk ik een meter).
Mogelijke opties:
- Een vaste UTP kabel maken aan de Reolink camera (maar ik kan hier niet veel over vinden.. waarschijnlijk wel de beste optie)
- RJ45 connector wel op de juiste manier aansluiten en een koppelingstuk vinden die wel in een PVC buis past (maar lijken nét te groot)
- Mogelijk een Keystone aansluiten op de kabel zodat er daarna direct een UTP kabel aan kan (al lijken de keystones ook nét te groot voor een PVC buis)
Hebben jullie nog andere ideeën of wat de beste mogelijkheid is?
- https://www.reddit.com/r/...reolink_tail_whip_pinout/
Hoe kom ik erachter wat de juiste is voor mijn camera? Daarnaast zit ik dan nog wel met de uitdaging om een RJ45 koppelingstuk in de PVC te krijgen, want de standaard kabel is niet lang genoeg om er helemaal doorheen te gaan (mist denk ik een meter).
Mogelijke opties:
- Een vaste UTP kabel maken aan de Reolink camera (maar ik kan hier niet veel over vinden.. waarschijnlijk wel de beste optie)
- RJ45 connector wel op de juiste manier aansluiten en een koppelingstuk vinden die wel in een PVC buis past (maar lijken nét te groot)
- Mogelijk een Keystone aansluiten op de kabel zodat er daarna direct een UTP kabel aan kan (al lijken de keystones ook nét te groot voor een PVC buis)
Hebben jullie nog andere ideeën of wat de beste mogelijkheid is?