Serato DJ Pro staat onder .. Nokia ?????

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 02:53
uitvoering: Nokia Serato DJ Pro

Hallo daar,

Als fervent DJ/producer en gebruiker van Serato software sinds het prille begin, ben ik net door iemand gewezen op het feit dat deze software in de Pricewatch staat onder het merk Nokia.

Nokia heeft in de verste verte niets te maken met Serato. Serato is een opzichzelfstaand merk en heeft nergens, maar dan ook letterlijk nergens een link met Nokia.

Ik vraag me dan ook af waarom dit onder het merk Nokia gesitueerd is. Verder vraag ik me af waarom er bij staat dat het niet te koop is, terwijl je Serato DJ Pro gewoon kunt kopen bij vrijwel alle muziekwinkels, Mediamarkt, Coolblue, Bol.com, Amazon en Serato zélf. Just sayin'...

Nu is er de optie om de productgegevens te verbeteren, maar ik kan het merk niet aanpassen. Vandaar de topic.

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Indifstublatia schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:23:
uitvoering: Nokia Serato DJ Pro

Hallo daar,

Als fervent DJ/producer en gebruiker van Serato software sinds het prille begin, ben ik net door iemand gewezen op het feit dat deze software in de Pricewatch staat onder het merk Nokia.

Nokia heeft in de verste verte niets te maken met Serato. Serato is een opzichzelfstaand merk en heeft nergens, maar dan ook letterlijk nergens een link met Nokia.

Ik vraag me dan ook af waarom dit onder het merk Nokia gesitueerd is. Verder vraag ik me af waarom er bij staat dat het niet te koop is, terwijl je Serato DJ Pro gewoon kunt kopen bij vrijwel alle muziekwinkels, Mediamarkt, Coolblue, Bol.com, Amazon en Serato zélf. Just sayin'...

Nu is er de optie om de productgegevens te verbeteren, maar ik kan het merk niet aanpassen. Vandaar de topic.

Gegroet
Ik heb het merk weggehaald, waarom dat er stond, geen idee.

Verder zeg je dat deze software verkrijgbaar is bij verschillende shops, ik heb bij Mediamarkt, bol, Coolblue en Amazon gezocht, maar nergens kan ik de software kopen :? Wel kom ik soms draaitafels tegen die gemaakt zijn voor deze software, maar nergens de software zelf. Prijzen van Serato kunnen we niet tonen, shops moeten bij ons een abonnement afsluiten om prijzen te kunnen weergeven.

Overigens kan je via het verbeter-formulier inderdaad niet direct het merk aanpassen, maar bij de artikelnaam staat'ie wel en kan je 'm daar weghalen. Wij zien dan gauw genoeg dat je het merk wilde weghalen en doen dat alsnog. En 1 klik verder kom je in het formulier de specificaties tegen, met eronder een algemeen Opmerkingen-veld waar je alles kwijt kan wat je niet (goed) in het formulier in kan vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 14:09

SpamLame

niks

Glaanie schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:47:
[...]

Overigens kan je via het verbeter-formulier inderdaad niet direct het merk aanpassen, maar bij de artikelnaam staat'ie wel en kan je 'm daar weghalen. Wij zien dan gauw genoeg dat je het merk wilde weghalen en doen dat alsnog. En 1 klik verder kom je in het formulier de specificaties tegen, met eronder een algemeen Opmerkingen-veld waar je alles kwijt kan wat je niet (goed) in het formulier in kan vullen :)
Werk op mobiel mss dat daar een verschil zit tov desktop.
Ik moest een paar keer. Je uitleg teruglezen en vergelijken met wat je ziet.

Als je niet regelmatig product info verbetert voelt ziet doet het clucky aan.

Imo hoort een artikelnaam geen merknaam te bevatten.
Het is of was geen Nokia Serato Dj van Nokia, Je ziet het bv ook bij een moederbord Gigabyte
uitvoering: Gigabyte A620I AX

Kennelijk is het een Gigabyte Gigabyte A620I AX hier waar de fabrikant het produkt de A620I AX noemt.

Tevens word in het verbeter formulier gesproken van een artikelnaam waarbij de specificaties gesproken wordt over een productnaam. Mogelijk dat er een subtiel verschil is wat mij ontgaat, maar vanuit mijn pov denk ik kan dat niet uniform artikel of product genoemd worden.
Op datzelfde formulier moet ik op de specificaties button klikken om verder te gaan. In eerste instantie dacht ik Nee wil de specificaties helemaal niet zien. Het gebrek aan andere UI elementen deed mij heroverwegen om er maar op te klikken.
Wellicht dat het helderder aangegeven kan worden dat het formulier uit meerdere paginas bestaat of consolideren op 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indifstublatia
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 02:53
Glaanie schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 10:47:
[...]

Ik heb het merk weggehaald, waarom dat er stond, geen idee.

Verder zeg je dat deze software verkrijgbaar is bij verschillende shops, ik heb bij Mediamarkt, bol, Coolblue en Amazon gezocht, maar nergens kan ik de software kopen :? Wel kom ik soms draaitafels tegen die gemaakt zijn voor deze software, maar nergens de software zelf. Prijzen van Serato kunnen we niet tonen, shops moeten bij ons een abonnement afsluiten om prijzen te kunnen weergeven.

Ah oke, dat was me niet duidelijk. Fijn dat het er nu beter in staat.
Vwb prijs informatie, bij MediaMarkt heb ik meermaals voor klanten Serato aangekocht, maar het lijkt dat ze ermee gestopt zijn. In de winkel is het nog wel te koop, een kraskaart. Hier in mijn woonplaats zitten de winkels van Coolblue en MediaMarkt naast elkaar en beiden verkopen ze in hun fysieke winkels Serato.

De software komt bij voor Serato geschikte hardware vaak erbij, maar dan wel bij de duurdere DJ controllers. Dan is het een hardware unlocked Serato DJ Pro puur voor die DJ controller of standalone DJ mixer. De rest zal wel gestopt zijn met de online verkoop. Bax Shop heeft ze nog wel online staan.

Dit topic is gesloten.