Heeft iemand het probleem dat met alien vs. predator het geluid van de schietwapens het niet doet? De alien maakt bij mij gewoon geluid, maar de marinier en de predator geven geen geluid als je ze laat knallen. Ik wil dit probleem opgelost zien.
Class/rip toevallig?! (had ik ook nl ooit, toen maar orgineel gekocht)
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
SB 1024 hier!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Beide. Het origineel doet precies hetzelfde.Op dinsdag 18 september 2001 08:11 schreef RaDKiLL het volgende:
Class/rip toevallig?! (had ik ook nl ooit, toen maar orgineel gekocht)
Welke geluidskaart heb je?Op dinsdag 18 september 2001 13:41 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik wou het laatst spelen en toen had ik dit ookpatches werkten niet
.
Niemand?Op dinsdag 18 september 2001 01:32 schreef trinity het volgende:
Heeft iemand het probleem dat met alien vs. predator het geluid van de schietwapens het niet doet? De alien maakt bij mij gewoon geluid, maar de marinier en de predator geven geen geluid als je ze laat knallen. Ik wil dit probleem opgelost zien.
Verwijderd
Nee, want ik speel dat nietOp dinsdag 18 september 2001 01:32 schreef trinity het volgende:
Heeft iemand het probleem dat met alien vs. predator het geluid van de schietwapens het niet doet?
Tip: CS
Alien vs predator 2 dan? Die ga ik waarschijnlijk wel kopen.Op woensdag 19 september 2001 13:53 schreef Dr.DK het volgende:
Nee, want ik speel dat niet
Ik heb tot nu toe alleen nog maar single-player gespeeld. Met multiplayer ben ik zo dood.Tip: CS
Pagina: 1