Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
grappig gevonden maar toch iets te overdrevenOp dinsdag 18 september 2001 01:31 schreef ReseTTim het volgende:
error55.wma
dit is een geluid dat ik opgenomen heb van mijn mac. deze kunnuh namelijk via simpletext praten![]()
met verschillende stemmen. nu leek me dit wel geinig om dit te laten horen als error #55 te voorschijn kwam.
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
ROFL 
wel leuk, maar een beetje groot
wel leuk, maar een beetje groot
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
die mensen heb je altijdOp dinsdag 18 september 2001 01:43 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind 'm maar saai.
ik vond hem wel grappig
Ik vind het ook een nie zo leuk ding.... veelste digitaal
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Op dinsdag 18 september 2001 01:43 schreef HlpDsK het volgende:
Ik vind 'm maar saai.
jongens ik weet dat dit LA is, maar jullie kunnen voor de afwisseling toch wel es één keer eens zijn met de usersOp dinsdag 18 september 2001 06:50 schreef Traag het volgende:
En daar ben IK het mee eensOp dinsdag 18 september 2001 07:42 schreef BBQ-Man het volgende:
jongens ik weet dat dit LA is, maar jullie kunnen voor de afwisseling toch wel es één keer eens zijn met de users![]()
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
iedereen mag toch zijn eigen mening hebbenOp dinsdag 18 september 2001 07:42 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
[..]
jongens ik weet dat dit LA is, maar jullie kunnen voor de afwisseling toch wel es één keer eens zijn met de users![]()
ik vind hem ook niet zo super...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
wil je in een vrouwelijke versie hebben of een meer bozere man versie??Op dinsdag 18 september 2001 06:50 schreef Traag het volgende:
Het lijkt me eigenlijk leuker als je bij #55 random een mop krijgt of iets dergelijks.....heb je tenminste nog wat te doen.
als jij mij engelse moppen geeft. dan kan dat wel. als je het nederlands tikt gaat ie hele onduidelijk praten en is het niet te volgen.
Hoeft geen geluidje te zijn IMHO.....gewoon stukje tekstOp dinsdag 18 september 2001 12:18 schreef ReseTTim het volgende:
als jij mij engelse moppen geeft. dan kan dat wel. als je het nederlands tikt gaat ie hele onduidelijk praten en is het niet te volgen.
Deze past er wel beter bij, is iig lekker kort.
Denk niet dat iedereen op een hele preek zit te wachten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Pagina: 1