"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
eeeuh handig ... is er ook zo'n ding voor python of is dat helemaal teveel gevraagd?
Everyone complains of his memory, no one of his judgement.
Voor zo ver ik weet niet.Op dinsdag 18 september 2001 03:09 schreef Sebas het volgende:
eeeuh handig ... is er ook zo'n ding voor python of is dat helemaal teveel gevraagd?
[edit]
Zelfde overigens voor PHP.
Als jij hem maakt zijn wij allemaal blijOp dinsdag 18 september 2001 00:59 schreef GiLuX het volgende:
het zal wel niet maar bestaat er een php editor met zon verrekte handige method browser zoals bv praktisch elke java/c++/vb editor heeft?
dus als je bv een class hebt geinclude en je typt het eerste stuk van de classnaam en druk op ctrl+spatie datie netjes alle methodes laat zien,
of wat ook mooi zou zijn dattie dat lijstje ook weergeeft als je bv "->" intypt.
kleine kans denk ik maar nooit gevraagd is altijd mis.
tja,
mischien wel zelf maken met behulp van php-gtk mischien?
ik vindt het dus een van de grote nadelen van php (al kan php daar mischien niet eens zoveel aan doen) dat er niet zulke editors met dit soort functionaliteit zijn, het maakt het coden echt een stuk comfortabeler.
mischien wel zelf maken met behulp van php-gtk mischien?
ik vindt het dus een van de grote nadelen van php (al kan php daar mischien niet eens zoveel aan doen) dat er niet zulke editors met dit soort functionaliteit zijn, het maakt het coden echt een stuk comfortabeler.
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
PHP Coder P2 heeft dat volgens mij.
ik vond het programma verder zuigen en gebruik nu EditPlus, en die mist idd ook zulke fucties
Het is opzich best te maken neem ik aan. Knal alle functies erin en hopsakee.
Alleen moet het wel erg geupdate worden elke keer.
ik vond het programma verder zuigen en gebruik nu EditPlus, en die mist idd ook zulke fucties
Het is opzich best te maken neem ik aan. Knal alle functies erin en hopsakee.
Alleen moet het wel erg geupdate worden elke keer.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
En stel je voor dat mensen het niet vinden zuigen:
PHP Coder vind je hier
PHP Coder vind je hier
|_____vakje______|
wow,Op dinsdag 18 september 2001 14:01 schreef CyberSnooP het volgende:
En stel je voor dat mensen het niet vinden zuigen:
PHP Coder vind je hier
de screenshots zien er goed uit.
ga het meteen proberen.
tnx a lot!
Pagina: 1