Doe nou eens goed modereren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
http://www.tweakers.net/meuktracker/947

Sommige mensen kunnen nou echt _niet_ modden :( Dus daarom vraag ik jullie of jullie hier kunnen modden zodat alles GOED sttat en niet verkeerd (zoals mijn reactie die nu op dubbelpost staat terwijl ik er maar 1 keer heb gepost :? :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik jouw reactie een klein beetje overtrokken vindt. Je doet alsof het hele draadje schots en scheef staat en dat is IMHO niet het geval.

Zelfs dat jouw reactie op 'dubbelpost' gemod was, vond ik niet onbegrijpelijk: het antwoord op de gestelde vraag werd eerder al gegeven, weliswaar niet als subreactie en ook niet zo uitgebreid, maar ik kan me voorstellen dat een newbie-mod of iemand die weinig van het onderwerp weet (zoals ik ook trouwens) daarin trapt.

Maar goed, bij deze: +1 behulpzaam. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

N00b modding :? nee * GiLeX is de verantwoordelijke
maar eerlijk is eerlijk ik had eerst de andere posting op dubbelpost willen zetten, toen viel me het tijdsverschil pas op :)
Ik kort voor de bocht met modderen, dacht dat wel mee viel :)
Maar ja zal't nooit weer doen hoor :P

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:13

botoo

💀 too old to die young

Zo zie je maar robinvreuls, wat een vriendelijke vraag :? om uitleg allemaal opleverd.

Helaas zullen de meeste modders hier niet op TMF komen om te zien of er iets wel/niet correct gedaan is (in dit geval tref je het dus).

Bij het nalezen werd ik ook bijna op het verkeerde been gezet omdat ik jouw quote initieel als reactie las, _dan_ zou het natuurlijk wel dubbelpost zijn.

[off-topic]
* botoo vind dat de quotes wel weer door een 'dit is een kwoot!' melding voorafgegaan mag worden, net zoals hier op GoT, dat maakt het wel zo duidelijk. Net zo goed als dat de geneste reacties het modderen er niet overzichtelijker op maken. En als er dan ook nog reacties _na_ moderatie gewijzigd worden, is het helemaal lastig om te overzien.
[/off-topic]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:43
Ik zie niet in wat daar nu fout staat. Zo'n beetje alles staat op +1 gemod. Tis niet veel meer waard allemaal. Trouwens GileX heb een puntje erbij want dies toch wel behulpzaam :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mijn reactie was dan ook niet geweldig, maar het gaat me erom dat modders gewoon eens beter moeten lezen en modden :)

Niet dat er zomaar lukraak (goed gespeld :?) iets aan geklikt wordt.

Een beetje meer moeite doet wel eens wonderen.

Dankjulliewelallemeaal :)

edit:

deze reactie moet dan wel gemod worden :)

Jullie hebben weer goed werk verricht :) ;)
Pagina: 1