Logitech muiswiel in spellen...

Pagina: 1
Acties:

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
Ik heb een Logitech Optical Cordless, en als ik een spel speel dan scrollt het muiswiel per 2 ipv 1. slaat 1 over ofzo. ik weet het, dit verhaal klinkt nergens naar, maar voor de genen die et snappen :) hebben die een oplossing? :?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In de mouseware optiesd kun je volgens mij iets instellen wat lijkt op `microsoft blabla`..dit zou het volgens mij moeten verhelpen

Verwijderd

Je kan inderdaad in je drivers instellen in hoeverre er gescrolled wordt met 1 draai.

• M@NIC
  • Laatst online: 26-01 11:29
Nee dat werkt niet, ik heb hetzelfde probleem. |:(

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04-2025
me too :( is echt superstorend! heb ook geen oplossing kunnen vinden

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Ik weet dat in Win2k en Win98 je het bij je muisopties in kan stellen hoeveel "regels" er per scroll-click moeten verplaatsen.

Maar dat ziet er echt per driver anders uit, dus precies vertellen kan ik het ook niet.

* Jive heeft er iig geen last van met zijn Mouseman Optical onder Win2k.

Jive's Box
Jive @ DNET

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-01 12:06
Zuigt die Logitech Optical Cordless niet ontiegelijk???
Zo'n laser zuigt toch die batterijen leeg???? :?

• unfor
  • Laatst online: 21-01 17:46
Ik heb et! ram voordat je een spel gaat spelen ff op ALT-CTRL-DEL en sluit "em_exec" dit sluit dat mouseware. of kick dat hele mouseware gewoon weg...

en ja... me batterijen zijn na 2 weken leeg (oplaadbare)

• M@NIC
Nee das niks, ik ga niet die Mouseware uit doen, die regelt lekker alle muis snelheden voor me. Zo hoef ik het nooit in te stellen. En met die aantal regels werkt ook niet, had ik al geprobeert. *D

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-02 22:48

Copyman

Dode muis

Op woensdag 19 september 2001 09:02 schreef Manic het volgende:
Nee das niks, ik ga niet die Mouseware uit doen, die regelt lekker alle muis snelheden voor me. Zo hoef ik het nooit in te stellen. En met die aantal regels werkt ook niet, had ik al geprobeert. *D
[offtopic]
Mouseware zuigt... kan niet eens de mousewheel in spellen zoals Q3 gebruiken dan. En cordless zuigt ook. want ik mocht eens zo'n test doen tussen cord en cordless. EN CORDLESS LAGGED OOK NOG. :( Zelf heb ik ook een cordless van logitech. Maar zeer binnenkort koop ik me weer een muissie MET draad.

[ontopic]
Dat van die regels kan je idd instellen in je mouseware. ;)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm

Misschien moet je daar eens kijken en dan bij het kopje:

MOUSE REGISTRY FILE FOR GAMERS
Description: GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech wheel/roller mouse without having to disable or end task on EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake 2/3.

Suc6 :)

RJ

Geniet maar tweak met mate

• M@NIC
Op woensdag 19 september 2001 10:41 schreef RJ het volgende:
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm

Misschien moet je daar eens kijken en dan bij het kopje:

MOUSE REGISTRY FILE FOR GAMERS
Description: GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech wheel/roller mouse without having to disable or end task on EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake 2/3.

Suc6 :)

RJ
Wou net zeggen... daar heb je een patch voor bij Logitech, niet installeren met Win ME... dat gaat verkeerd...

Maar euh je kan het ook wel instellen dat scrollen in mouseware maar dan doet ie het nog niet in games !
Wel gewoon in IE ect.... en Kopieman, damn reageer eens niet zo doelloos kort af !! :(

En wie zegt trouwens dat ik een cordless muis heb ?! |:(
Ennuh wat jij daar "lagt" noemt is geen lag :+

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
hee!
zachter scrollen!

*D
Pagina: 1