Ik heb een Logitech Optical Cordless, en als ik een spel speel dan scrollt het muiswiel per 2 ipv 1. slaat 1 over ofzo. ik weet het, dit verhaal klinkt nergens naar, maar voor de genen die et snappen
hebben die een oplossing?
In de mouseware optiesd kun je volgens mij iets instellen wat lijkt op `microsoft blabla`..dit zou het volgens mij moeten verhelpen
Nee dat werkt niet, ik heb hetzelfde probleem.
me too
is echt superstorend! heb ook geen oplossing kunnen vinden
Ik weet dat in Win2k en Win98 je het bij je muisopties in kan stellen hoeveel "regels" er per scroll-click moeten verplaatsen.
Maar dat ziet er echt per driver anders uit, dus precies vertellen kan ik het ook niet.
* Jive heeft er iig geen last van met zijn Mouseman Optical onder Win2k.
Maar dat ziet er echt per driver anders uit, dus precies vertellen kan ik het ook niet.
* Jive heeft er iig geen last van met zijn Mouseman Optical onder Win2k.
Zuigt die Logitech Optical Cordless niet ontiegelijk???
Zo'n laser zuigt toch die batterijen leeg????
Zo'n laser zuigt toch die batterijen leeg????
Ik heb et! ram voordat je een spel gaat spelen ff op ALT-CTRL-DEL en sluit "em_exec" dit sluit dat mouseware. of kick dat hele mouseware gewoon weg...
en ja... me batterijen zijn na 2 weken leeg (oplaadbare)
en ja... me batterijen zijn na 2 weken leeg (oplaadbare)
Nee das niks, ik ga niet die Mouseware uit doen, die regelt lekker alle muis snelheden voor me. Zo hoef ik het nooit in te stellen. En met die aantal regels werkt ook niet, had ik al geprobeert.
[offtopic]Op woensdag 19 september 2001 09:02 schreef Manic het volgende:
Nee das niks, ik ga niet die Mouseware uit doen, die regelt lekker alle muis snelheden voor me. Zo hoef ik het nooit in te stellen. En met die aantal regels werkt ook niet, had ik al geprobeert.
Mouseware zuigt... kan niet eens de mousewheel in spellen zoals Q3 gebruiken dan. En cordless zuigt ook. want ik mocht eens zo'n test doen tussen cord en cordless. EN CORDLESS LAGGED OOK NOG.
[ontopic]
Dat van die regels kan je idd instellen in je mouseware.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm
Misschien moet je daar eens kijken en dan bij het kopje:
MOUSE REGISTRY FILE FOR GAMERS
Description: GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech wheel/roller mouse without having to disable or end task on EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake 2/3.
Suc6
RJ
Description: GAME_WHL.EXE is a Registry file that allows gamers to use a Logitech wheel/roller mouse without having to disable or end task on EM_EXEC.EXE, when playing games such as Rogue Spear and Quake 2/3.
Suc6
RJ
Geniet maar tweak met mate
Wou net zeggen... daar heb je een patch voor bij Logitech, niet installeren met Win ME... dat gaat verkeerd...Op woensdag 19 september 2001 10:41 schreef RJ het volgende:
http://www.logitech.com/cf/support/mousefiles_w98.cfm
Suc6
RJ
Maar euh je kan het ook wel instellen dat scrollen in mouseware maar dan doet ie het nog niet in games !
Wel gewoon in IE ect.... en Kopieman, damn reageer eens niet zo doelloos kort af !!
En wie zegt trouwens dat ik een cordless muis heb ?!
Ennuh wat jij daar "lagt" noemt is geen lag
Pagina: 1