Mijn vraag
Ik heb een luchtcirculatie schacht en die lijkt op deze:
:strip_exif()/f/image/yQd1exIaDMgBjaFF0iRTIJmb.jpg?f=fotoalbum_large)
En die kan met de knop aangezet worden zodat de lucht circuleert naar buiten, geplaatst in de woonkamer.
:strip_exif()/f/image/8NToE5eS4AUl7hacPqzYi7sn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gN9tMFsMDpkPxqF9oNEqH1AV.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik ook nog een mobiele airco unit en het idee was om de warmte afvoerbuis aan te sluiten op de schacht zodat de warmte naar buiten afgevoerd wordt.
Maar nu roeg ik mij af of dit verstandig met die electra in de schacht. Ik heb geen verstand van electriciteit/warmte maar ik dacht laat ik het eens navragen aan mensen die er wel verstand van hebben voordat er gekeken dingen gebeuren hier in huis.
Ik heb een luchtcirculatie schacht en die lijkt op deze:
:strip_exif()/f/image/yQd1exIaDMgBjaFF0iRTIJmb.jpg?f=fotoalbum_large)
En die kan met de knop aangezet worden zodat de lucht circuleert naar buiten, geplaatst in de woonkamer.
:strip_exif()/f/image/8NToE5eS4AUl7hacPqzYi7sn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gN9tMFsMDpkPxqF9oNEqH1AV.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik ook nog een mobiele airco unit en het idee was om de warmte afvoerbuis aan te sluiten op de schacht zodat de warmte naar buiten afgevoerd wordt.
Maar nu roeg ik mij af of dit verstandig met die electra in de schacht. Ik heb geen verstand van electriciteit/warmte maar ik dacht laat ik het eens navragen aan mensen die er wel verstand van hebben voordat er gekeken dingen gebeuren hier in huis.