Dag allen,
Rondom het kozijn van één van de slaapkamers op de eerste verdieping zitten een aantal kieren. Die zaten er al bij aankoop van het huis een paar jaar geleden. Daar wil ik nu wat aan doen want het tocht, brokkelt makkelijk af en ze verdwijnen niet vanzelf. Het is een woning uit 2000 en de slaapkamer staat pal op het westen, mocht dat relevant zijn. Aan de buitenzijde is niets vreemds te zien. Het hout- en schilderwerk van het kozijn zijn in goede staat.
:strip_exif()/f/image/VO279PBQVrNJmXUn2siTi8jQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xVmQ6DerXXIjMpkA1INsWKBf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYqjaDWMY2jT3PPehF9zW6dF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cNKGcDm3JBPG6HkAxyj3ynjt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xslOKNLHU1joKuVpKiR456pw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B6AOINVtnZeDiStsKZx85za5.jpg?f=fotoalbum_large)
Met mijn zeer beperkte kluskennis schat ik in dat het kozijn door de jaren heen gewerkt heeft en daardoor de afwerking aan de binnenzijde geleden heeft. Door het gat aan de rechterbovenkant kun je in de spouw kijken. Vooral in de winter tocht dit vervelend.
Nu heb ik twee vragen:
- Kan ik dit gewoon opvullen met bv Alabastine (ik kwam bijvoorbeeld de Grote Gatenvuller van dat merk tegen)? En zo ja, tips?
- Is dit een teken van een groter probleem dat ander onderhoudt vraagt?
Dank bij voorbaat voor de hulp!
Rondom het kozijn van één van de slaapkamers op de eerste verdieping zitten een aantal kieren. Die zaten er al bij aankoop van het huis een paar jaar geleden. Daar wil ik nu wat aan doen want het tocht, brokkelt makkelijk af en ze verdwijnen niet vanzelf. Het is een woning uit 2000 en de slaapkamer staat pal op het westen, mocht dat relevant zijn. Aan de buitenzijde is niets vreemds te zien. Het hout- en schilderwerk van het kozijn zijn in goede staat.
:strip_exif()/f/image/VO279PBQVrNJmXUn2siTi8jQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xVmQ6DerXXIjMpkA1INsWKBf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SYqjaDWMY2jT3PPehF9zW6dF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cNKGcDm3JBPG6HkAxyj3ynjt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xslOKNLHU1joKuVpKiR456pw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B6AOINVtnZeDiStsKZx85za5.jpg?f=fotoalbum_large)
Met mijn zeer beperkte kluskennis schat ik in dat het kozijn door de jaren heen gewerkt heeft en daardoor de afwerking aan de binnenzijde geleden heeft. Door het gat aan de rechterbovenkant kun je in de spouw kijken. Vooral in de winter tocht dit vervelend.
Nu heb ik twee vragen:
- Kan ik dit gewoon opvullen met bv Alabastine (ik kwam bijvoorbeeld de Grote Gatenvuller van dat merk tegen)? En zo ja, tips?
- Is dit een teken van een groter probleem dat ander onderhoudt vraagt?
Dank bij voorbaat voor de hulp!
Roses are red, my screen is blue. I may have deleted system32...