Airpods pro geven geen geluid in Firefox

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gralu
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-09 16:45
Mijn vraag is: Mijn Apple Airpods Pro geven geen geluid bij afspelen YouTube, ik heb een nieuw moederbord geinstaleerd een Asus Rog Strix b650e-f gaming wifi, en hiervoor had ik een Asus Prime H610M-A en op het Prime bord had ik perfect geluid als ik YouTube afspeelde, maar nu op mijn nieuwe bord geen geluid met afspelen YouTube maar mijn Airpods maar de Airpods geven wel geluid als ik via de media speler muziek afspeelt, dus het ligt niet aan de Airpods zelf, wie zou mij uit de brand kunnen helpen met dit probleem.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Staat de video ge-mute?
Maak anders eens een screenshot van je audio instellingen terwijl een yt video afspeelt.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gralu
Heb alles al geprobeerd, heel internet afgezocht, maar niks, ik heb 2 screenshots gemaakt terwijl Youtube werd afgespeeldAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYVn-8YGOQffBsOR11X_M8K_gao=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z7kEtcKtldkdLqGVBvNErWm0.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TrcclhB6f5Cn8VE8SYR03vfo0iA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NBtHskJVJAIlIkbUXCMyijzT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:43
App-specifieke geluidsinstellingen resetten? Ik kwam dit topic tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gralu
Maar dit gaat over Chrome maar ik draai op Firerfox en wat versta je onder specifieke geluids instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01

FreakNL

Well do ya punk?

Probeer het eens in een andere browser.

Probeer het eens op een andere pc

Heb je überhaupt geluid via YouTube? (Andere speakers)

Heb je überhaupt geluid via Firefox? (Ff andere media site proberen bijvoorbeeld Vimeo)

[ Voor 84% gewijzigd door FreakNL op 10-08-2025 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gralu
Ik ben er inmiddels achter dat hij wel werkt met Chrome maar dat hij met Firefox niet doet, dus het probleem ligt bij Firefox, maar waar moet ik zoeken in deze browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:43
gralu schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 13:04:
Maar dit gaat over Chrome maar ik draai op Firerfox en wat versta je onder specifieke geluids instellingen
De oplossing is niet specifiek voor problemen met Chrome, maar voor problemen met de geluidsafhandeling van Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gralu
En wat is de oplossing?
Pagina: 1