Mijn vraag
Ik heb sinds kort een Solis hybride omvormer type solis s6-eh3p10k02-nv-yd-l. Zodra mijn 15kw accu binnenkomt wordt deze aangesloten. Ik zag dat de omvormer de mogelijkheid heeft om een warmtepomp via SG ready aan te sturen. Mijn Alpha Innotec SWCV 122K3 ondersteunt dit ook. Ik heb een SFTP kabel getrokken (op aangeven van Solis) waarbij het aansturen mogelijk moet zijn.
Solis heeft middels afbeelding aangegeven hoe ik het moet aansluiten (2 aderig) en via de software aan te zetten. Ik weet alleen niet hoe ik het bij de warmtepomp aansluit. In de manual zie je een relais getekend maar weet niet of dat nodig is? IN5 en IN6 zijn EVU1 en 2 respectievelijk volgens een plaatj op de warmtepomp zelf.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Alpha Innotec 122K3 met laatste firmware
Solis s6-eh3p10k02-nv-yd-l met laatste firmware
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie de plaatjes hieronder. Kabel is getrokken alleen het aansluiten en eventuele instellingen moet ik nog weten. Weet iemand hoe ik dit doe?
:strip_exif()/f/image/JAaOyFFUhP1TbWtjWZI8IBpO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WwRAPvmbodAAuCY0P868hTgG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gdVItZZFlrQk8yiHS15qwndy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S0TkzMVx9C4au7c9cqtuSZcj.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb sinds kort een Solis hybride omvormer type solis s6-eh3p10k02-nv-yd-l. Zodra mijn 15kw accu binnenkomt wordt deze aangesloten. Ik zag dat de omvormer de mogelijkheid heeft om een warmtepomp via SG ready aan te sturen. Mijn Alpha Innotec SWCV 122K3 ondersteunt dit ook. Ik heb een SFTP kabel getrokken (op aangeven van Solis) waarbij het aansturen mogelijk moet zijn.
Solis heeft middels afbeelding aangegeven hoe ik het moet aansluiten (2 aderig) en via de software aan te zetten. Ik weet alleen niet hoe ik het bij de warmtepomp aansluit. In de manual zie je een relais getekend maar weet niet of dat nodig is? IN5 en IN6 zijn EVU1 en 2 respectievelijk volgens een plaatj op de warmtepomp zelf.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Alpha Innotec 122K3 met laatste firmware
Solis s6-eh3p10k02-nv-yd-l met laatste firmware
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zie de plaatjes hieronder. Kabel is getrokken alleen het aansluiten en eventuele instellingen moet ik nog weten. Weet iemand hoe ik dit doe?
:strip_exif()/f/image/JAaOyFFUhP1TbWtjWZI8IBpO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WwRAPvmbodAAuCY0P868hTgG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gdVItZZFlrQk8yiHS15qwndy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/S0TkzMVx9C4au7c9cqtuSZcj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WCv9gH0aCqU0IB8zPDCLwxUj.jpg?f=fotoalbum_large)