Zijn er anno nu nog redelijke alternatieven voor de LG C4?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drmadi
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15:12
Ik zoek een?
Televisie. Het betreft het primaire toestel in de woonkamer voor het hele gezin.

Wat is je budget?
Initieel zat ik rond de 1000 euro maar ik kan upgraden tot 1500 maximaal. Meer wil ik er niet aan uitgeven.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wij kijken alleen Netflix en er is een ps5 pro. Een top cinema ervaring is niet heel belangrijk daarom vallen de high-end toestellen al af. Wij kijken al jaren naar een low end Phillips HD toestel waar zwart nooit zwart is maar eerder een soort rood.. om maar aan te geven waar we vandaag komen. We zijn daar nu wel klaar mee en willen een OLED om ook eens echt zwart te ervaren.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb reeds een aantal knopen doorgehakt: We willen graag OLED en na lang delibereren was de keuze gevallen op een LG OLED C4 55". Na wederom wat research ging ik naar de mediamarkt om de grootte te controleren (vele bronnen geven aan dat 65" een prettiger formaat is op onze kijkafstand van 3m) was ik toch onder de indruk van een 65" toestel. Het vergroot toch de beleving en hoewel tv niet belangrijk is in ons huishouden kijk ik wel uit naar battlefield 6 en GTA 6 in de komende maanden.

Dus een upgrade gemaakt naar de LG C4 65". Ik zag een prijs van 1234 euro hier op de pricewatch maar dat blijkt een buitenlands toestel te zijn en gezien de garantie perikelen en wat vertrouwen in die webshop wederom een upgrade gemaakt naar een andere verkoper waardoor de prijs op 1400 euro komt voor een Benelux model.

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn vraag is nu:
voor het geld dat ik nu uitgeef, zijn er nog alternatieven waar ik nu opeens ook naar kan kijken?
De C4 lijkt wel redelijk de standaard te zijn voor goed beeld voor een goede prijs. De LG B4 heeft veel van dezelfde functies maar is niet veel goedkoper, de Samsung S90D is een stuk duurder en de LG G serie valt onder high end en wordt te duur. De modellen uit 2025 vallen ook vooral wat betreft prijs buiten de scope.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22:35
Je bent helaas net te laat, de 65B4 kon je een paar weken geleden voor onder de 1k kopen.

De 65C4 is momenteel de beste keuze betreft bang for the buck.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:32

Major_ton

Shoot!

Freshouttheoven schreef op zondag 10 augustus 2025 @ 12:48:
Je bent helaas net te laat, de 65B4 kon je een paar weken geleden voor onder de 1k kopen.

De 65C4 is momenteel de beste keuze betreft bang for the buck.
+1. Lekker voor de C4 gaan! Prachtige TV.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2