Thermostaat Atag One - helderheid display

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKo2019
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 09-08 17:21
Ik heb al heel lang een Atag One (geen Zone) hangen. Ik weet dat ik in het begin de helderheid van het display kon aanpassen via de app, van 10% tot 100%.

De functie zit nog in de app, maar het doet niks meer. Googlen levert alleen maar berichten om dat in de ruststand de schermsterkte 8% is (tenzij je hebt ingeschakeld dat het display helemaal uit mag). Die 8% is in ons zonovergoten huis veel te zwak om fatsoenlijk af te kunnen lezen.

Weet iemand of deze functie in de loop der tijd met een update is geschrapt? Of dat ik het op een andere manier moet activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
En wat zegt de fabrikant zelf hierover?

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Yaksa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 17:59:
En wat zegt de fabrikant zelf hierover?
Best wel een 'dood-doener', niet?

@DaKo2019 Kijk eens of de lichtsterkte wél veranderd als je de thermostaat aanstuurt door middel van de ingestelde temperatuur middels de App te verhogen of te verlagen. Het ding zou dan niet meer 'Idle' mogen blijven maar daadwerkelijk iets moeten proberen aan te gaan sturen én daarmee dus ook tijdelijk op volle lichtsterkte gaan werken.

[ Voor 52% gewijzigd door Will_M op 09-08-2025 18:50 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse