[XP] Install problem: error 768*

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
goedenavond,

Ik heb sinds vandaag de final release van win xp professional edition. Ik draai zelf win 98 se en wil een dualboot maken.

cd van win xp gerunt via win 98 se en fijn de setup gevolgd, pc wordt opnieuw geboot en ik krijg een dualbootmenu, het gaat vlekkenloos, dan komt het...

win xp gaat dan alle setup files loaden en dan als hij klaar is komt de volgende error:

unexpected error 768 at line 5118: d:\xpclient\bas\boot\setup\setup.c.

ik heb het al paar keer geprobeerd en elke keer deze fout.

wat ik ook heb geprobeerd is de cd gewoon te booten als ik me pc opstart, en dit werkt dan wel. ik kom dan ook in het setupmenu, na het laden van de setupfiles kan ik de partitie selecteren waar ik win xp installeer. Maar... ik zie dan 1 partitie, en dat is c:

maar hier staat al win 98 se op. dus hier heb ik niet veel aan. verder zie ik dat de totale grootte van die C: die daar dan staat dat die me hele schijf is...

ik heb me schijf in 4 stukken "gehakt" c d e f => 4gb, 4gb, 6gb, 6gb, maar deze kan ik dus niet zijn in die setup.

Wie kan mij helpen?

Bij voorbaat dank.

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Heeft niemand hetzelfde probleem?

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:52

ErA

hier niet, mischien dat je CD'tje gaar is ofzo. Ik heb er geen last mee gehad en heb nog niet van deze fout gehoord..

• kakanox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-03 21:41
ik dus wel, met het installeren op een raidset zelfde probleem.

ben er 210G data mee kwijt. schiet lekker op dit. Microsoft heeft GEEN oplossing.

Ga toch fietsen.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Je hebt de final release van XP???
Klinkt als illegaal...
Zo ver ik weet wordt het niet gewaardeerd als er hulp gevraagt wordt bij het installeren van een illegale windows versie...

• TheBuzz!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-01-2021
Kijk hier ff
http://support.microsoft.com/kb/q311562/
misschien een oplossing?
Beetje oud bericht?!

[ Voor 12% gewijzigd door TheBuzz! op 16-09-2005 13:57 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Open nu vier jaar later waarin er een hoop veranderd is even je eigen topic met wat meer informatie over jouw specifieke situatie, en vooral wat je allemaal al hebt geprobeerd :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.