Ethische hacker gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostie1987
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 18:42
Ok, klinkt misschien gek. Hier komt het.

Mijn schoonvader is overleden en op zijn Ipad staan audio bestanden (en misschien nog zelfs foto's en video's) van en over hem. Nu weten zowel mijn schoonmoeder als wij zijn code niet. Er is geen erfcontact aangemaakt en Apple geeft aan ons ook niet te kunnen/willen helpen. Vandaar dat wij op zoek zijn naar iemand die de gegevens van deze Ipad kan halen. Uiteraard zijn wij bereid hiervoor te betalen. Het gaat om een oudere Ipad (nog met 30 pins kabel). De Ipad geeft aan dat we op dit moment nog 15.210 minuten moeten wachten voordat wij opnieuw een code in mogen voeren. Geen idee hoe deze aan dit aantal minuten komt.

De Ipad mag wat ons betreft helemaal stukgemaakt worden, als we maar de (emotionele) data eraf hebben.

Is er iemand die ons hierbij zou kunnen helpen?

Groeten,

Jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gecondoleerd en vervelend. Ik vermoed dat het niet zal mogen volgens de huisregels (omzeilen beveiliging), maar misschien mag het in Vraag & Aanbod: https://tweakers.net/aanbod/#highlightCat:892

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 08-08-2025 23:11 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tostie1987
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 18:42
Bedankt.

Ik heb daar gekeken, maar ik kan enkel om product vragen en niet om dienst. Maakt dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien een knuppel in het hoenderhok, maar wat geeft jou het recht om die bestanden te decrypten en beluisteren/-kijken?

Afhankelijk van het antwoord op die vraag zoek je mogelijk juist geen ethisch hacker.

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 08-08-2025 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoe vervelend ook, is dit niet iets waar we mee kunnen (mogen) helpen, omdat we niet kunnen controleren dat je legitiem toegang hebt tot de iPad (zie ook huisregel 7). Het enige waar we naar kunnen verwijzen is wat Apple zelf zegt over Toegang aanvragen tot het Apple Account van een overleden familielid. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.