Hmmm, als ik de prijs bekijk van de nieuwe ipaq 3670 bij compaq, dan is die omgerekend iets van 1300,- Zie ik iets over het hoofd als ik dat ding in Amerika zou bestellen, behalve transportkosten? Douaneheffingen/btw enzo?
Hmm, net als de jouwe dus. Jammer, ik dacht dat het een nieuwe lijn was. Zou dat gratis upgraden naar pocketpc 2002 ook in Nederland gelden? Prijstechnisch ongeveer hetzelfde als in Nederland, dus kan ik hem beter hier aanschaffen.Op dinsdag 18 september 2001 14:34 schreef cyberjoy het volgende:
BTW is 19%.. dus reken maar uit..
daarnaast is die modelnaam hier in europa de 3660.
Verwijderd
De 3660/3670 is exact hetzelfde. Het is de nieuwste compaq iPAQ. Als je je iPAQ nu koopt (voor 10 oktober dacht ik) kan je gratis upgraden naar de nieuwste PocketPC 2002 OS via Compaq zodra ze hem gaan leveren.Op dinsdag 18 september 2001 16:00 schreef smiley het volgende:
[..]
Hmm, net als de jouwe dus. Jammer, ik dacht dat het een nieuwe lijn was. Zou dat gratis upgraden naar pocketpc 2002 ook in Nederland gelden? Prijstechnisch ongeveer hetzelfde als in Nederland, dus kan ik hem beter hier aanschaffen.
Pagina: 1