Toon posts:

Logitech iTouch keybourd TIP!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ALs je de iTouch keyboard hebt installeer dan de Microsoft internet PRO keyboard software

link voor de w2k drivers (andere OS zoek je zelf maar): http://download.microsoft.com/download/naturalkeybpro/Install/2.1/NT5XP/EN-US/ITPro2_1EngNoMsi.exe

Je bent dan eindelijk van die lelijke grafix af die op teletekst achtige shit lijkt.

werkt prima ook al heeft miscrosoft meer knoppen, die niet bestaande knoppen disable je gewoon en de benodigde knoppen kun je net zoals in de logitech software zelf weizigen.

suc6 :9~

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
thanx voor de tip, maar ik heb geen problemen met die 'teletekst'.... ;)

.... Ik weet het ook niet

• WheeleE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46

WheeleE

Dinges

Eens kijken of t ook mijn probleem oplost van de winampcontrols...kweetet..tis al vaka gezegd, maar ik krijg ineens, na een total reinstall, krijg ik niet meerwinamp te zien als ik op play e.d. druk, maar de windows cdspeler...

In de opties van zowel winamp, als de keyboard drivers kan ik dat niet veranderen...

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-08 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Op dinsdag 18 september 2001 00:04 schreef WheeleE het volgende:
Eens kijken of t ook mijn probleem oplost van de winampcontrols...kweetet..tis al vaka gezegd, maar ik krijg ineens, na een total reinstall, krijg ik niet meerwinamp te zien als ik op play e.d. druk, maar de windows cdspeler...

In de opties van zowel winamp, als de keyboard drivers kan ik dat niet veranderen...
Winamp -> associate with audio cd's
En hij doet het weer :)

En wat betreft die on-screen shit, kan je ook gewoon met de I touch software uit zetten. Dus waarom moeilijk doen :?

• WheeleE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46

WheeleE

Dinges

Op dinsdag 18 september 2001 00:07 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Winamp -> associate with audio cd's
En hij doet het weer :)

En wat betreft die on-screen shit, kan je ook gewoon met de I touch software uit zetten. Dus waarom moeilijk doen :?
Daar dacht ik dus ook aan, maar als ik dat aanklik en op close klik of wat dan ook, staat t vinkje dr gewoon weer...
Hoe kan dat dan?

Verwijderd

www.netropa.com heeft multimedia keyboard drivers. Voor mijn SK2500 heb ik iig hele mooie gevonden.
Pagina: 1