Geen prijzen bij downloads

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 20:27
Ik hoop dat ik hier goed zit, anders hoor ik graag waar ik wél terecht kan.

Ik ontdekte vandaag dat uitvoering: DiskCatalogMaker een vermelding heeft in de pricewatch, wat op zich mooi is voor de zichtbaarheid, alleen staat er geen prijs bij, terwijl het gewoon te koop is. Alleen niet bij een Nederlandse webwinkel. Is dat de reden dat er geen prijs bij staat?

Ik vind dit jammer, omdat het nu lijkt of het helemaal niet te koop is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@laptopleon Ik heb van je vraag een nieuw topic gemaakt en verplaatst naar Mooie Features.

Je bekijkt een product gemaakt voor de Downloads-sectie van de Pricewatch, dit is de laatste (en enige?) voor dit product: download: DiskCatalogMaker 8.2.5. En moet een product in de Pricewatch worden aangemaakt om aan te kunnen koppelen, zodat bij meerdere updates alles net bij elkaar komt. Hierdoor is het voor de Pricewatch een prijsloos product, ook omdat het niet verkrijgbaar is bij de webshops die bij ons een account hebben. Misschien dat het verduidelijkt kan worden, vandaar dat ik je verzoek even neerleg bij ons product- en developmentteam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 20:27
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Die melding "niet te koop" is inderdaad wat onzinnig bij producten van het type Download. Dus bij deze verwijderd :)

March of the Eagles

Dit topic is gesloten.