Gitaarversterker

Pagina: 1
Acties:
  • 427 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 19:26

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
Heeft iemand ervaringen met verschillende gitaarversterkers? Ik zoek namelijk een beter alternatief voor m'n 35w Fender Bulletamp :'( Ik zoek een zuiver clean geluid en er hoeven niet te veel andere kanalen op te zitten als overdrive enzo. Ik ga waarschijnlijk toch een Boss MT-2 pedaal kopen. Ik zat te denken aan iets in de richting van 150-200 watt >:) Ik heb ervaring met een Fender Princeton chorus 135 watt en die beviel me echt heel goed. Helaas heb ik die niet kunnen behouden. Nu zeggen veel mensen me dat ik een Marshall moet kopen, maar nu heb ik die nog niet echt heel goed kunnen horen. Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:34
Wat wou je in godsnaam gaan doen met 150-200 watt? Tis geen PA systeem |:( Als je een 100 watt (buizen) Marshall openzet loopt het bloed zowat uit je oren. Je hebt er niks aan in een oefenruimte en op een podium krijg je de grootste ruzie met de zaaltechnicus.
Als je een cleane versterker zoekt: Fender Twin Reverb of een Roland JCM 120 (Jazzchorus) om er maar eens twee te noemen. Klinken ook op hoog volume erg zuiver en hebben niet al te veel toeters en bellen.
Aan een Marshall heb je in jouw geval niet erg veel: ze kunnen wel clean maar scheuren doen ze tien keer beter. Bovendien klinken ze clean relatief vlak in vergelijking met de Fender en de Roland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
Thanks, ik zal ze eens gaan zoeken in m'n buurt! Maare, ik ben ook niet van plan om hem altijd voluit te zetten. Ik kan met m'n goedkope bulletamp ook het bloed wel uit m'n oren wegpompen, maar dan klinkt het voor geen meter meer. Het mooie aan die Fender Princeton vond ik de mooie lage frequenties die hij ook bij lagere geluidssterkten heel goed weergaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:50

Jag

Oppassen, hier komt een opmerking van een leek :P:
mijn oom die helemaal gitaar gek is (ook conservatorium heeft gedaan), vind Mesa Boogie helemaal te gek. Of is zijn die te duur?

Nog een algemene opmerking, het is denk ik wel handig om je budget te vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
Ja, heb ik nog niet echt aan gedacht. Ik weet wel dat Metallica >:) met Mesa Boogie speelt. Ik ga er dan ook vanuit dat je er goed mee kan scheuren, maar hoe klinkt ie clean?

Budget... ligt eraan. Ik heb een redelijk budget >1500, maar ik denk niet dat ik dat aan een nieuwe versterker ga uitgeven. Ik heb wel connecties die me een goede deal kunnen geven op 2e handsjes, dus dat is het probleem niet, maar ik wou alleen even weten welke merken mensen interessant/ mooi vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Laatst online: 12:50

Jag

Ik weet wel dat Metallica>:) met Mesa Boogie speelt.
Ik geloof dat Brian May er ook mee speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 17:38
Koop geen Marshall als je een mooi clean geluid wilt!
Fender heeft een van de beste cleane sounds die er zijn. Wat voor gitaar speel je? Uit een les Paul komt ook geen mooie cleane sound, neem daarvoor een Fender strat ofzo. 150 a 200 watt !? Lijkt me een beetje overdreven als je nu op een 35 watter speelt..
Probeer iets te krijgen van 2 x 40 watt, stereo dus. Mooi voor volle cleane klank met (stereo) chorus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19566

IIG geen Marshall, misschien is een Peavey wat voor jouw als je geen Fender wilt. Anders zou ik toch weer voor een Fender gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Peavey 5150 combo klinkt clean goed en beukt in de overdrive :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
Ik speel nu op een Ibanez RG470. Ik bedoelde die 150 watt ook verspreid over 2 speakers. Een kennis heeft een Marshall met 1 speaker van 100w en rechts 80w. Ik heb een boss chorus pedaal dus ja, ik was al van plan om een versterker te kopen met stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:28
Mooiste gitaar versterkers die ik ken : Orange

http://www.orange-amps.com/ie/

worden in Nederland verkocht via Stand-by in Utrecht, een hele fijne winkel waar je alles langdurig (en HARD :) mag uitproberen. Orange amps worden bijv. gebruikt door Motorpsycho en Rancoon. Zijn wel aan de prijzige kant, maar ontzettend mooi. Vergis je niet in het vermogen dat ze opgeven. Een 30 watt orange buizen amp gaat echt veel harder dan een 100 watt marshall valvestate o.i.d. En daarbij klinktie dan ook nog eens waanzinnig.

Je zou (niet mijn smaak) ook nog een fender twin reverb kunnen proberen. Minder fluid maar ook wel erg mooi.

Gewoon eens in utrecht gaan kijken (oude gracht 206). Wordt je overigens ook niet in zo'n klein hokje gepropt als je wat wilt proberen.

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
30 kg voor een 30 watt RMS??!! Heavy SHIT!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
Oh ja, was ik nog vergeten te zeggen. Nooit een Orange kopen als je 3 hoog achter woont zonder lift en met aanleg voor een hernia :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW
  • Laatst online: 05-10-2024

BachW

Tweaker in Noorwegen

Op dinsdag 18 september 2001 01:02 schreef Jag het volgende:

[..]

Ik geloof dat Brian May er ook mee speelde.
John Petrucci ook... :9

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9704

Marshall...nuff said :9~ duur ja.... maar waarde vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
Ik vind het Cleane geluid van een Marshall niet zo heel bijzonder hoor. 'k vinds het btje "hard / transistorig" aandoen. Volgens mij zijn die dingen ontworpen voor een mooie "scheur" en niet voor haast vloeibaar clean.

Maar goed. is natuurlijk wel kwestie van smaak

en trouwens Winand. Een gibson geeft vaak niet zo'n mooi geluid door de humbuckers die erin zitten. Wel eens op een Gibson met P90 elementen gespeeld? Mooi clean met een veel betere sustain dan bijv. een fender strat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

* 150/200 watt is eigenlijk flink overbodig. in een beetje oefenruimte kun je echt wel met een 100watt buizenbak toe. makes yer ears beeeeep :) en btw, op het podium maakt het helemaal nix meer uit ...

* ik ga voor een fender twin reverb als je een van de mooiste cleane geluidjes die er bestaat wilt hebben

* koop geen marshall, de cleane sound van een marshall is ontzettend saai en vlakjes, marshalls zijn echt voor vol hardrock scheurwerk etc :)

* ik snap niet dat je een ibanez gebruikt voor mooi clean werk, maar da's heeeel persoonlijk :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He Zakjapanner wzzp, ik heb zelf een Marshall AVT 150 150W 1x12 4-Channel Combo with DFX, ik heb deze amp omdat mijn Ibanez toch wel meer een overdrive gitaar is dan een clean.
Voor die amp heb ik ong. 1500 piek voor betaald bij TAGS (the american guitar store)

offtopic:
Vraag: Weet iemand nog een 2e hands Ibanez JEM555 ?

Zakjapanner bedoel ik RLB mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanandu
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Orange of Mesa Boogie ja :7
Heb zelf ook een Orange, en ben er nog steeds heel blij mee O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
he xanadu, wat voor'n orange heb jij dan? en hoe ben je erbij gekomen een orange te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 00:11
Op dinsdag 18 september 2001 00:46 schreef RLB het volgende:
Thanks, ik zal ze eens gaan zoeken in m'n buurt! Maare, ik ben ook niet van plan om hem altijd voluit te zetten. Ik kan met m'n goedkope bulletamp ook het bloed wel uit m'n oren wegpompen, maar dan klinkt het voor geen meter meer. Het mooie aan die Fender Princeton vond ik de mooie lage frequenties die hij ook bij lagere geluidssterkten heel goed weergaf.
Een buizenversterker moet je voor het mooiste geluid juist vol open draaien (die buizen moeten goed heet worden)... daarom kun je voor thuisgebruik en de oefenruimte beter een 50Watt versterker ofzo aanschaffen, want meer kun je echt nix mee..

bij studio-werk zetten ze bijvoorbeeld in plaats van een speaker, een hele grote weerstand (dummyload) achter de versterker, zodat ze die toch vol open kunnen zetten.. en daar tapt men het geluid dan weer van af voor opname...

ik zou zeggen, informeer eens rustig bij je lokale gitaarzaak.. ow. en kijk ook es op www.gitaarforum.nl daar zitten ook een hoop mensen die er verstand van hebben ..

suc6..

Have a wheelie good weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1722

Zodra ik weer geld heb (:P) koop ik een versterker, dussehm....ctrl-d ;)

Als ik het hier hoor, is Orange (nog nooit van gehoord) toch wel een goed merk...maar eens even navragen bij mn gitaarboer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
Yo Hitpoint,

Ga toch gitaar spelen man... Nee, maar ik ga de versterker niet alleen maar gebruiken om clean te spelen, maar ik wil er wel graag een waar een mooi clean geluidje in zit, want distortion, overdrive enz. is beter te manipuleren. Aangezien ik dan toch een Boss MT-2 ga halen heb ik liever dat er clean een mooi geluid in zit, want daar is niet zo heel veel aan te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
Op dinsdag 18 september 2001 18:36 schreef RLB het volgende:
Yo Hitpoint,

Ga toch gitaar spelen man... Nee, maar ik ga de versterker niet alleen maar gebruiken om clean te spelen, maar ik wil er wel graag een waar een mooi clean geluidje in zit, want distortion, overdrive enz. is beter te manipuleren. Aangezien ik dan toch een Boss MT-2 ga halen heb ik liever dat er clean een mooi geluid in zit, want daar is niet zo heel veel aan te veranderen.
als je toch bijna nooit clean speelt, waarom zou je dan een versterker aanschaffen die supermooi clean geluid geeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 18 september 2001 18:48 schreef FragDaddy het volgende:

[..]

als je toch bijna nooit clean speelt, waarom zou je dan een versterker aanschaffen die supermooi clean geluid geeft :?
Richard (RLB) is een vaag ventje :) neem dat maar van mij aan.

Yo Richard, waarom een MT-2 pedaal? en geen OD2r ? Je moet die echt eens bij TAGS proberen, dies heel vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-02 21:38

TheNameless

Jazzballet is vet!

Als je een mooie cleane gitaargeluid en lekker wil scheuren moet je een Mesa/Boogie Tri-axis of Dual Rectifier kopen, maar met 1500 gulden kom je er niet.

Ik speel zelf op een Fender Princeton 112p met een DigiTech 2120 pre-amp, maar ik wil graag ook wat beters. Een Marshall JCM2000 ofzo.

Heeft iemand die toevallig te koop (zien) staan?
thnx

Ducati: making mechanics out of riders since 1946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor wat voorn gitaarspeler is een Hughes & Kettner geschikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RLB

RLB

E Pluribus Unum

Topicstarter
Yo Cashout...
Wat voor pedaal is dat precies die od2r?

En ik speel trouwens soms clean en soms niet. Daarom zoek ik dus een versterker die clean mooi klinkt, omdat je het 'cleane' geluid niet al te veel kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 18 september 2001 22:06 schreef RLB het volgende:
Yo Cashout...
Wat voor pedaal is dat precies die od2r?

En ik speel trouwens soms clean en soms niet. Daarom zoek ik dus een versterker die clean mooi klinkt, omdat je het 'cleane' geluid niet al te veel kan aanpassen.
Die OD2r is een turbo overdrive pedaal. Ik heb dat pedaal getest op een Fender '65 Twin Reverb, want ik ben ook nog op zoek naar een pedaal. Misschien wel een Digitech. Maar die OD2r gaat van beetje grungie tot echt heavy metal >:) en dan heb je ook nog een turbo knopie voor nog meer effect.
Afbeeldingslocatie: http://www.rolandus.com/PRODUCTS/NEWBOSSIMAGES/OD-2R.jpg
Ik weet niet echt hoe die Metal Zone klinkt maar die OD2r is echt wel lekker :)

Is zo'n Digitech RP300 pedaal nog wat? Qua effecten?
Afbeeldingslocatie: http://www.feedback.nl/guitarbass/effecten/digitech-rp300-.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDaddy
digitech ben ik geen fan van.. klinkt me te digitaal.. (de naam zegt het al.. :P)

die effectpedalen van Boss schijnen erg mooi te zijn.. (de GT-3, GT-5 en GT-6)

maar dat moet je echt zelf uitproberen.. gewoon een middag bij zo'n muziekzaak met multi-effect-pedalen gaan spelen :)

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Op dinsdag 18 september 2001 23:41 schreef FragDaddy het volgende:
digitech ben ik geen fan van.. klinkt me te digitaal.. (de naam zegt het al.. :P)
Ooit es een review gelezen en nooit meer zelf geprobeerd? Je moet trouwens bij multi-effects nooit de presets proberen. Altijd zelf proberen en bijstellen. :)

• blissard
Gul'Dan, jouw gitaarboer heeft waarschijnlijk geen Orange in zijn assortiment. Enige winkel in nederland die ze verkoopt is Stand-by in utrecht.

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Heeft hier iemand die MT2 van Boss?
Die schijnen erg goed te zijn.
Ik zit er ook over te denken er een te kopen.

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Op woensdag 19 september 2001 12:36 schreef MayaFreak het volgende:
Heeft hier iemand die MT2 van Boss?
Die schijnen erg goed te zijn.
Ik zit er ook over te denken er een te kopen.
Speel zelf bas, maar 2 gitaarspelende maatjes van me hebben er allebei 1 gekocht. Goede keuze geweest. De ene speelde op een of andere beroerde Strat-kloon die meteen een vette beuk klank had. De ander heeft een Universe 7-snaar en een Music Man Eddie Van Halen 6-snaar. Hij is ook zeer tevreden over die pedaal.

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op woensdag 19 september 2001 00:39 schreef Hillie het volgende:

[..]

Ooit es een review gelezen en nooit meer zelf geprobeerd? Je moet trouwens bij multi-effects nooit de presets proberen. Altijd zelf proberen en bijstellen. :)
hebbie zelf ook een DigiTech?

• Xanandu
  • Niet online

Xanandu

Xan!>

Op dinsdag 18 september 2001 16:51 schreef blissard het volgende:
he xanandu, wat voor'n orange heb jij dan? en hoe ben je erbij gekomen een orange te kopen?
Een AD30R, ik was altijd al gefascineerd door het geluid... en Placebo speelt er ook op O+
Heb hem toevallig 2e hands kunnen kopen en hij ziet er nog steeds als nieuw uit :)

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op dinsdag 18 september 2001 14:27 schreef BachW het volgende:

[..]

John Petrucci ook... :9
Dreamtheater rules!
:)
Maar volgens mij speelde Brian May op een hele rij Vox's
Die hebben trouwens ook hele mooie cleane geluiden.

• blissard
Aha een AD30R, heb ik ook. fijne dingen hoor. Wel toevallig dat je hem 2e hands hebt gevonden. Zoveel zijn er toch nog niet van verkocht.

Placebo nog op Lowlands gezien?

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Op woensdag 19 september 2001 16:29 schreef MayaFreak het volgende:
hebbie zelf ook een DigiTech?
Nope, maar voor een andere maat van me (niet zo'n knoppendraaier) z'n RP-7 moeten proggen. Die standaardpresets zijn ronduit beroerd. FF wat dingen veranderen en beuken met dat ding! :)

Ook andere Digitech's ken ik wel. Leuke apparaten, maar die presets zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Bij vrijwel geen enkel apparaat overigens. :)

Anoniem: 27141

Marshall: goed en niet te duur
Mesa Boogie: te duur
Fender: goed en iets te prijzig.

Mijn ervaring: koop geen transistortroep, klinkt kil, kut en leeg.
Ik had een London City. Erg mooi, maar daar heb je een pedaal bij nodig. Toen een Marshall JCM 900 100 W.
Hard en goed, maar de scheur was niet helemaal mooi.
Nu de JCM 2000 Triple Super Lead 100W.
PERFECT! Goeie clean, vette scheur en zinderend solo-geluid. Klinkt clean als een Fender!
Kost dan wel wat, rond de 3000, maar dan heb je iets wat beter klinkt dan een Mesa Boogie rectifier (kost 5000).
Van Fender lijkt mij de Twin Reverb erg mooi, kost ook veel, maar dat is ook een buizenbak.

Pedalen zijn voor amateurs. Als je een goeie versterker hebt heb je al die rotzooi niet nodig. Verder verpesten ze het originele signaal...
Digitale effecten zijn ook leuk, maar het is en blijft speelgoed. Een goeie gitarist heeft het niet nodig.

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

..
Pedalen zijn voor amateurs. Als je een goeie versterker hebt heb je al die rotzooi niet nodig. Verder verpesten ze het originele signaal...
Digitale effecten zijn ook leuk, maar het is en blijft speelgoed. Een goeie gitarist heeft het niet nodig.
..
Dat is gelul want als jij in bv een metal/rock band speelt en je wil van een rustig stukje (clean geluid) naar hard (scheuren) dan doe je dat met pendaal.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
Dat hoef je echt niet met een pedaal te doen hoor. Veel versterkers hebben meerdere kanalen waartussen je kunt schakelen. Mijn eigen versterker heeft 1 kanaal, maar dan kun je met je volume-pot op je gitaar "schakelen" tussen clean en zwaar overstuurd. Kwestie van goed afstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Ja fat kan ook, maar krijg je hem dan echt helemaal clean?
Ik geloof het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Op woensdag 19 september 2001 19:01 schreef MayaFreak het volgende:

[..]

Dreamtheater rules!
:)
Maar volgens mij speelde Brian May op een hele rij Vox's
Die hebben trouwens ook hele mooie cleane geluiden.
Gisteravond een band gezien! Sun Caged, met de beste rockgitarist van Nederland. Ik geloof dat ze op de Tribute CD komen met het nummer Cought in a Web, die speelde ze echt super gewoon!

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Heeft iemand van jullie Di-rect al live gezien?
Ik gisteravond.
Die gozers zijn echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Alleen niet origineel, klinkt wel vet!

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30670

Jezus Ik denk dat ik verwent :z ben maar goed ik heb een Marshall jcm2000 met 2 speaker cabinets zo rechte en een schuine dat is pas lekker meescheuren met DEFTONES,TOOL,en the other darkshit metal
Trouwens wie heeft net als mij een Ibanez Steve Vai met bladeren en roze uitvoering??? ik heb volgens mij verkeerde single-coin inzitte :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b]
Nu de JCM 2000 Triple Super Lead 100W.
PERFECT! Goeie clean, vette scheur en zinderend solo-geluid. Klinkt clean als een Fender!
Kost dan wel wat, rond de 3000, maar dan heb je iets wat beter klinkt dan een Mesa Boogie rectifier (kost 5000).
Van Fender lijkt mij de Twin Reverb erg mooi, kost ook veel, maar dat is ook een buizenbak.

daar ben ik dus helemaal mee eens! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blissard
MayaFreak : Dat kan dus wel bij goeie buizen bakken en niet bij transistor bakkies. Marshall gaat het denk ik ook niet mee, maar met een Fender twin of Orange of iets van die klasse is het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Op maandag 24 september 2001 15:56 schreef Mr.Vanz het volgende:
Jezus Ik denk dat ik verwent :z ben maar goed ik heb een Marshall jcm2000 met 2 speaker cabinets zo rechte en een schuine dat is pas lekker meescheuren met DEFTONES,TOOL,en the other darkshit metal
Trouwens wie heeft net als mij een Ibanez Steve Vai met bladeren en roze uitvoering??? ik heb volgens mij verkeerde single-coin inzitte :?
Ik ben zelf geen gitartist (ben toetsenist), maar de gitaristen uit mijn band hebben de volgende opstelling:

Gitarist1: Jem555, Marshall jcm2000 tsl100, GX-700 en allerlei losse bakjes.

Gitarist2: Fender Strat (amerikaan,blank hout), HK Vortex*, GX700 en allerlei losse shit.

*De vortex is ook een hele mooie box om mee te beginnen en niet zo duur, en helaas ook geen buizen :9

mzzl!

We zijn trouwens 17 en 18 (de bandleden)

BOINC stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18581

Hebbenm jullie hier allemaal geld over ofzo... Ik zit hier met een 2e hands squier en een 2e hands 150 watt gorilla combo... Totaal 700 ballen... ben nog maar 14... dus nog ff sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben 18 :) en ik ben alweer opzoek naar een xtra gitaar, die Ibanez JS 10TH Chrome Boy is heeeel vet:

Afbeeldingslocatie: http://www.satchrome.pwp.blueyonder.co.uk/photo's/Silver.gif

Maar die is mij iets te duur (FL6000,-), ik ga eerst maar eens voor een Ibanez JS 100 en dan DiMarzio's erin en het is bijna een JS 1000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

koop toch een steve vai of santrijani (ofzo) die zijn echt het beste van Ibanez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 25 september 2001 17:05 schreef Mr.Vanz het volgende:
koop toch een steve vai of santrijani (ofzo) die zijn echt het beste van Ibanez
Volgens mij weet je niet waar die JS voor staat :?

Misschien voor Joe Satriani

Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.com/~satch9/joechrome.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.satchrome.pwp.blueyonder.co.uk/photo's/Silver.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ibanez sucks... geef mij maar een lekkere fender Jag ofzo :9~

edit:
Die Jags van placebo zijn erg gaaf! En de toronado ziet er ook lekker uit!

Afbeeldingslocatie: http://www.fender.com/electricguitars/images/toro_orange.jpg Toronado

Afbeeldingslocatie: http://www.thebsh.com/gallery/brix98/brix3.jpg
Koele jag... volgens mij gemod... maar ik nie zeker weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BachW

BachW

Tweaker in Noorwegen

Een vriend van me heeft een fender Jazz master limited edition, die is echt supervet, en klint ook als een daantje! Zelf ben ik ook niet zo'n Ibanez fan, maarja ik ben toetsenist...

Maar mijn broertje is wel gitarist.... heeft ok een APX-5 van yamaha zo'n semi-acoustische, ook mooi....

BOINC stats

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Op dinsdag 25 september 2001 16:56 schreef Hitpoint het volgende:
Ik ben 18 :) en ik ben alweer opzoek naar een xtra gitaar, die Ibanez JS 10TH Chrome Boy is heeeel vet:

[afbeelding]

Maar die is mij iets te duur (FL6000,-), ik ga eerst maar eens voor een Ibanez JS 100 en dan DiMarzio's erin en het is bijna een JS 1000 :)
Als je FL6000,- heb dan zou ik voor een PRS gaan die zijn echt vet!

Op donderdag 27 september 2001 11:52 schreef MayaFreak het volgende:

[..]

Als je FL6000,- heb dan zou ik voor een PRS gaan die zijn echt vet!
PRS is wel mooi maar niet mijn eerste keus en de PRS die ik graag zou willen hebben is net zo duur als een nieuwe peugot 206 :( de PRS Dragon II .

PRS is helemaal niet mooi...

Op donderdag 27 september 2001 20:26 schreef LenL het volgende:
Het gaat er niet om of ie mooi is het gaat om de functionaliteit :)

• Hillie
  • Nu online

Hillie

Nadeel, wat ik tenminste gehoord heb, van die Chrome Boy (dat Ibanez Joe Satriani geval) is dat dat folie wil gaan barsten onder de werking van het hout..... da's dan weer niet zo heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Op donderdag 27 september 2001 20:26 schreef LenL het volgende:
Tjsah.. smaken verschillen.... duidelijk..
Als ik ooit geld over heb (:+) ga ik zeeeeker een mooie PRS kopen.. en dan gelijk een dikke Mesa Triple Rectifier erbij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik geld overheb dan koop ik een paar mooie Fender gitaartjes. Die ik laat modden (andere pickups) en een paar verschillende amps. Iig. een fender Twin reverb, een Marschall en een Mesa Boogie en nog wat leuks dat leuk klinkt. En alle koele leuke gave effecten die er bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNameless

TheNameless

Jazzballet is vet!

Weet iemand het merk die gitaren verkoopt waar vloeistof in kan?
Die zijn pas gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koel, dat lijkt me gaaf. Misschien kun je dan ook wel een lava lamp in je gitaar bouwen... hehe...
Pagina: 1